Ügyfél-elégedettség felmérés

2018. 04. 06.

 


Ügyfél-elégedettség felmérés - 2018


2018. évi Ügyfél-elégedettség felmérés a kecskeméti távhőszolgáltatásról

 
Tisztelt Partnerünk!

Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és minőségének javítása megkívánja, hogy minél jobban ismerjük Fogyasztóink, Felhasználóink véleményét.
Ennek érdekében arra kérjük, legyen a segítségünkre az alábbi néhány kérdés megválaszolásával!


Közreműködését előre is köszönjük!


A kitöltött nyomtatványt névvel és címmel ellátva 2018. május 31-én éjfélig kérjük, hogy juttassa el társaságunk címére (6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.), illetőleg dobja be a cég főbejárata mellett elhelyezett postaládába, vagy küldje el az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címre.


 
 

Azok között, akik kitöltik a kérdőívet, és a fenti határidőig eljuttatják hozzánk, értékes ajándékot is kisorsolunk!


Mitől meleg a radiátor?

2019. 01. 10.


Megmutatjuk!


Ritkán adódik lehetőség arra, hogy működés közben láthassunk egy fűtőművet.

Most végre fellebben a fátyol! 

teljes hír »

Az év szolgáltatója

2018. 12. 14.

A TERMOSTAR Kft. az év szolgáltatója! 

teljes hír »

Elkezdődött a belvárosi távhő- rendszer fejlesztése

2018. 09. 25.

Az új fogyasztók távhőrendszerre csatlakozását és a rendszer korszerűsítését célzó KEHOP 5.3.1. pályázat első ütemének keretében megkezdődött a TERMOSTAR Kft. belvárosi távhőrendszerének fejlesztése.

A beruházással kapcsolatos kérdésekkel hívja infóvonalunkat: 06 / 80 / 205-223

teljes hír »