Ügyfél-elégedettség felmérés

2018. 04. 06.

 


Ügyfél-elégedettség felmérés - 2018


2018. évi Ügyfél-elégedettség felmérés a kecskeméti távhőszolgáltatásról

 
Tisztelt Partnerünk!

Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és minőségének javítása megkívánja, hogy minél jobban ismerjük Fogyasztóink, Felhasználóink véleményét.
Ennek érdekében arra kérjük, legyen a segítségünkre az alábbi néhány kérdés megválaszolásával!


Közreműködését előre is köszönjük!


A kitöltött nyomtatványt névvel és címmel ellátva 2018. május 31-én éjfélig kérjük, hogy juttassa el társaságunk címére (6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.), illetőleg dobja be a cég főbejárata mellett elhelyezett postaládába, vagy küldje el az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címre.


 
 

Azok között, akik kitöltik a kérdőívet, és a fenti határidőig eljuttatják hozzánk, értékes ajándékot is kisorsolunk!


Elindult a távfűtés városunkban

2018. 09. 25.

Elindult a távfűtés városunkban

teljes hír »

Elkezdődött a belvárosi távhő- rendszer fejlesztése

2018. 09. 25.

Az új fogyasztók távhőrendszerre csatlakozását és a rendszer korszerűsítését célzó KEHOP 5.3.1. pályázat első ütemének keretében megkezdődött a TERMOSTAR Kft. belvárosi távhőrendszerének fejlesztése.

A beruházással kapcsolatos kérdésekkel hívja infóvonalunkat: 06 / 80 / 205-223

teljes hír »

Téli rezsi- csökkentés

2018. 03. 20.

 

a Kormány 39/2018. (III.12) Korm. rendeletének végrehajtásáról a fűtési célú távhőszolgáltatást igénybe vevő lakossági felhasználók részére biztosított téli rezsicsökkentésről

 

teljes hír »