Ügyfél-elégedettség felmérés

2018. 04. 06.

 


Ügyfél-elégedettség felmérés - 2018


2018. évi Ügyfél-elégedettség felmérés a kecskeméti távhőszolgáltatásról

 
Tisztelt Partnerünk!

Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és minőségének javítása megkívánja, hogy minél jobban ismerjük Fogyasztóink, Felhasználóink véleményét.
Ennek érdekében arra kérjük, legyen a segítségünkre az alábbi néhány kérdés megválaszolásával!


Közreműködését előre is köszönjük!


A kitöltött nyomtatványt névvel és címmel ellátva 2018. május 31-én éjfélig kérjük, hogy juttassa el társaságunk címére (6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.), illetőleg dobja be a cég főbejárata mellett elhelyezett postaládába, vagy küldje el az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címre.


 
 

Azok között, akik kitöltik a kérdőívet, és a fenti határidőig eljuttatják hozzánk, értékes ajándékot is kisorsolunk!


Téli rezsi- csökkentés

2018. 03. 20.

 

a Kormány 39/2018. (III.12) Korm. rendeletének végrehajtásáról a fűtési célú távhőszolgáltatást igénybe vevő lakossági felhasználók részére biztosított téli rezsicsökkentésről

 

teljes hír »

2017 évi pályázatok

2017. 12. 18.

Információk a 2017. évi pályázatokról

 

teljes hír »

termostar

2016. 06. 16.

A megújuló hőforrás

teljes hír »

Közlemény

2015. 10. 29.

Pályázati támogatás

 

 

teljes hír »