Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!



„Itt van az ősz, itt van újra,
S szép, mint mindig, énnekem.
Tudja isten, hogy mi okból
Szeretem? de szeretem.”

Petőfi Sándor: Itt van az ősz, itt van újra




Az időjárási előrejelzések és a több éves fogyasztói igények ismeretében a
 
TERMOSTAR Kft.

2017. szeptember 22-én elindította a távfűtést.



1.Mi a teendő, ha a radiátor 10 °C alatti külső hőmérsékletnél - nyitott radiátorszelepek mellett - nem melegszik megfelelően?

• ha a radiátoron található légtelenítő, Ön is elvégezheti vagy cégünktől független szakszerelővel is elvégeztetheti a radiátor légtelenítését
• jelezzék a hibabejelentőnk elérhetőségeinek valamelyikén.


A hiba bejelentésekor kérjük megadni: 

- a felhasználó azonosító számot 
(amely a távhőszámla jobb oldalán lévő fehér bekeretezett rész első sorában található, a T kódot követően a / jel utáni 6 számjegy)
- a bejelentő, lakástulajdonos nevét, telefonszámát,
- az érintett lakás címét (utca, házszám, emelet, ajtó),
- az észlelt hiba leírását, a probléma jellegét.


2. Mi a teendő, ha egy-egy lakó nem igényli a fűtést?

• Ahol a fűtés korszerűsítése már megtörtént, ott a lakók a radiátoroknál elzárhatják a szelepeket a fűtés beindítása után.
• Ahol a fűtés korszerűsítése még nem történt meg, illetőleg nincsenek megfelelő elzáró szelepek, ott lakásonként nincs mód a radiátorok kikapcsolására. Ebben az esetben a Közös Képviselőhöz lehet fordulni, aki tájékoztatást ad a lehetőségekről.


3. Hogyan történik a fűtési hődíj előleg számlázása a 2017/2018. évi fűtési idényre?

• A várható hőfelhasználás megállapítása érdekében elemeztük az előző évek havi, fűtött időszakainak átlaghőmérsékletét. Ahogyan Önök is tapasztalhatták, a 2016/2017. évi hőfelhasználás kiugróan magas volt az előző évekhez képest. Ezért a megszokott gyakorlattól eltérően a 2017/2018. évi fűtési idényben a számlázandó fűtési hődíj-részfizetés az előző két évi hőfogyasztásokat alapul véve került meghatározásra. Felosztása a 2016/2017. évi fűtési idény tényleges társasházi és azon belül a lakásonkénti hőfogyasztások arányában történik.

• A 2017. október havi számla félhavi fűtési hődíjelőleget tartalmaz.
• Kivéve: a Kossuth tér 6-7. és a Mátis Kálmán u.12. sz. alatti társasházakat, ahol a mérők adatainak kiolvasása, valamint a fűtés és a használati
melegvíz, a Március 15. utca 76-82. társasházakban a fűtés fogyasztás elszámolása havonta – a tényleges fogyasztás alapján – történik.

• A hődíj részfizetés módosítására kizárólag a 2017. október havi számla kézhezvételét követően, 2017. november hónaptól van lehetőség!

• A hődíjelőleg számításánál szereplő érték (GJ/hó) módosítható: levélben, e-mailben az ugyfelszolgalat@termostar.hu címen, és személyesen az ügyfélszolgálaton (Akadémia krt. 4.). Telefonon nincs mód a havi hődíjelőleg megváltoztatására.


4. Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2017. október 23-án és 2017. november 1-jén munkaszüneti nap miatt pénztárunk és ügyfélszolgálatunk zárva tart.


5. Időpont egyeztetés otthonról! 

Azokat a kedves Fogyasztóinkat, akik időpontot egyeztetnek, várakozás nélkül, az általuk kért időpontban, soron kívül fogadjuk ügyfélszolgálatunkon. 

Ez megtehető a 76/44-80-10 telefonszámon vagy honlapunkon, elektronikus úton is a www.termostar.hu/idopontegyeztetes menüpontban. 


6. Tájékoztatás az elektronikus számlával (e-számla) kapcsolatosan: 

Az e-számla igényléséhez – melyet a www.termostar.hu honlapunk első menüsorában talál e-számla regisztráció megnevezéssel – az alábbi adatokra lesz szükség: előfizető neve, felhasználó azonosító szám (mely a távhőszámla jobb oldalán lévő fehér bekeretezett rész első sorában található, a T kódot követően, a / jel utáni 6 számjegy), telefonszám, e-mail cím, jelszó. 

A regisztráció során megadott e-mail címre elküldünk Önnek egy megerősítő e-mailt. Amennyiben a levél nem érkezne meg 1 órán belül, úgy kérjük, hogy vizsgálja meg a levelezőrendszere egyik (rejtett) menüsorában található SPAM könyvtárát! 
Regisztrációja csak a megerősítő e-mailben található linkre kattintás után válik aktívvá, a későbbiekben bejelentkezni a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval lehet. 





Települési támogatás - Adósságcsökkentő támogatás igénylése


 

Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

 

Hatósági Iroda

 

Szociálpolitikai Osztály

Szociális Ellátások Csoport

 

6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

 

Tel.: 76/512-234  Fax: 76/512-288

 

e-mail: szocialis@kecskemet.hu

 

 

Ügyfélfogadás helye:          6000 Kecskemét, Rákóczi út 3.

 

Ügyfélfogadási idő:             hétfő – szerda:      7.45 – 12.00   és 13.00 – 16.00

                                              csütörtök:              13.00 – 18.00

                                              péntek:                   7.45 – 13.30

 









Gyakran Ismételt Kérdések


• Miért kell kérnem a Közös képviselő hozzájárulását a radiátorcseréhez?

A Közös képviselő koordinálja a radiátor cserét tervező lakók igényeit, hogy a munkálatok a lehető legkevesebb költséggel járjanak (pl. a fűtővíz ürítés-töltés számának minimalizálása miatt).
(Amennyiben – meghibásodás esetén – fűtési idényben szükséges elvégezni a radiátor cseréjét, a munkálatok idejére a többi lakónak is nélkülöznie kell a szolgáltatást).

• Radiátorcsere esetén miért kell a fűtővíz töltéséért-ürítéséért fizetni, ha nyáron úgy sincs feltöltve a rendszer?

A fűtési rendszer egész évben fel van töltve fűtővízzel, nyáron csak annak megfelelő felfűtése és keringtetése áll. Leürítésére csak javítások, karbantartások, radiátorcserék esetén van szükség, de a korrodálódás megelőzése miatt a rendszer – a munkálatok befejezésével – fűtővízzel feltöltésre kerül.  

• Milyen víz kering a rendszerben?

A rendszerben kezelt, lágy fűtővíz kering.

• Miért kell kinyitnom nyáron a radiátorszelepeket?

Fűtéskorszerűsített lakások esetén a szeleptányér leragadásának, így a rendellenes működés elkerülésének érdekében kell kinyitni a radiátorszelepeket.
A fűtési idényen kívül mindig legyenek nyitva a termosztatikus szelepek, hogy az őszi fűtés indítás zavartalanul megtörténhessen!

• Ki a radiátor és az épületben lévő csővezetékek tulajdonosa?
• Kinek kell ezeknek a karbantartásáról gondoskodni?

Az épületen belül lévő fűtési és melegvíz hálózat a lakóközösség osztatlan közös tulajdona, a radiátorok és a csaptelepek a lakástulajdonosoké. A felhasználói oldalon lévő fűtési berendezések korszerűsítése, karbantartása a lakóközösség és a lakástulajdonosok feladata. 
A fűtőtestek (radiátorok) cseréje és termosztatikus szelepek felszerelése a lakóközösségtől függetlenül, egyénileg is elvégezhető.  

A fogyasztói rendszeren lévő probléma elhárítása nem tartozik a TERMOSTAR Kft. alapszolgáltatásába, ezért az külön számlázásra kerül. Szerelőink a megbeszélt napon és időben felkeresik a hibát bejelentő felhasználót és elvégzik a szükséges munkákat.


• Módosíthatom-e a havonta kiszámlázott használati melegvíz célú mennyiséget (előleget)?

A használati melegvíz havi részfizetéseit (a tervezett vízköbméter felhasználást) Ön évközben is módosíthatja: 
- személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatti ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben,
- telefonon a 76/44-80-10 vagy a 76 / 504-040-es számokon,
- e-mail küldésével az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen.

• Hogyan spórolhatok a melegvízzel?

- Csökkentse a folyó víz használatát (pl. mosogatás, fogmosás)! 
  Csak akkor és annyi időre folyassa a melegvizet, amennyire valóban szükséges!
- Zuhanyozzon fürdés helyett! Egy fürdőkád melegvízzel történő feltöltése kb. háromszor annyi víz és energia   felhasználásába kerül, mint egy 6 perces zuhanyozás.
- A csepegő csapokat mielőbb javíttassa meg!
- Használjon egykaros keverőcsapokat, légkeveréses csapfejeket és takarékos zuhanyfejeket!

Hol és milyen feltételekkel kaphatok igazolást arról, hogy nincs hátralékom, vagy ha van, mekkora összegű?

Személyesen – ügyfélfogadási időben – az ügyfélszolgálati irodánkban kérhet igazolást a díjfizető az aktuális egyenlegéről vagy a díj rendezettségéről. A díjfizető akadályoztatása esetén meghatalmazottja is eljárhat az ügyében, két tanúval ellátott meghatalmazással, melynek formanyomtatványa honlapunkról letölthető.
Kérés esetén lakcímre postázzuk az igazolást.
Személyes ügyintézéshez kérjük, hogy személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya) minden esetben hozza magával!


 Milyen számlaszámra utalhatom a tartozásomat?

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Utalása esetén, kérjük, hivatkozzon a „Közlemény” rovatban, a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként, illetve az egyenlegközlőnkön! 




Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu







                                                                             

termostar

2016. 06. 16.

A megújuló hőforrás

teljes hír »

Közlemény

2015. 10. 29.

Pályázati támogatás

 

 

teljes hír »

Közlemény

2014. 02. 01.

Pályázati támogatás

 

 

teljes hír »

A legjobb munkahely

2012. 10. 17.

A legjobbak között a

KECSKEMÉTI TERMOSTAR Kft.

teljes hír »