Tisztelt Fogyasztóink, Ügyfeleink!

 

Informatikai rendszereink karbantartása miatt a 76 / 48 18 18-as

 

hibabejelentő

 

és egyes telefonvonalaink átmenetileg nem elérhetőek. 

 

 

Kérjük hiba esetén a 20 / 574 41 41-es telefonszámunkon

 

 

egyeztessenek diszpécser szolgálatunkkal.

 

 

Köszönjük megértésüket.

 

 


 

Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!

A TERMOSTAR Kft. csapata fokozott elővigyázatosság mellett készül a 2020 őszi fűtési szezonra.  Társaságunk ügyfélszolgálati intézkedések és fejlesztések sorát hajtotta végre az elmúlt időszakban a kockázatcsökkentés érdekében: rugalmasabbá tettük az online és telefonos ügyintézést, és több módon is lehetővé vált az otthonról történő számlabefizetés. Továbbra is kiemelt célunk, hogy olyan megoldásokat kínáljunk Fogyasztóinknak, amelyek abban az esetben is biztonságot jelentenek a fűtésindítás és a teljes fűtési szezon alatt, ha a koronavírus-járvány második hulláma miatt korlátozások lépnének életbe.

 
RUTINSZERŰ FELADATOK ELVÉGZÉSE FŰTÉSI MEGBÍZOTTAK KÖZREMŰKÖDÉSÉVEL

A megbetegedések számának növekedése miatt sajnos lehetnek olyan időszakok, amikor a közszolgáltatókra vonatkozó szigorú előírások nem teszik lehetővé, hogy szerelőink bemenjenek a lakásokba és a lépcsőházakba. Fűtésindításkor a leggyakoribb feladat a légtelenítés. A rutinszerű munka elvégzése rendkívül fontos, hiszen a rendszerbe került levegő egyszerre több lakásban is ronthatja a szolgáltatás színvonalát. 

Annak érdekében, hogy az esetleges korlátozások idején is megtörténhessen a szükséges beavatkozás, FŰTÉSI MEGBÍZOTTAK közreműködését kérjük, akik – szakmai oktatást követően – közreműködnek a légtelenítés és egyéb, kisebb beavatkozás elvégzésében a fűtési rendszer azon részein, amelyek a lakóközösség tulajdonát képezik. A Fűtési Megbízott lehet a közös képviselő vagy a lakóközösségek egy-egy tagja.

FONTOS! 

Azokban a társasházakban, ahol a szolgáltató munkáját Fűtési Megbízott támogatja, a légtelenítés és ehhez hasonló problémák abban az esetben is megoldhatók lesznek, ha a korlátozások miatt egyébként nem kerülhetne rá sor.
Kérjük, legyenek Partnereink abban, hogy együtt mindent megtehessünk a zavartalan fűtési időszak biztosításáért! 

Kérjük, további információért forduljon Közös Képviselőjéhez. 



FŰTÉSINDÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

Mikor indul az őszi fűtés?

A 157/2005. (VIII. 15.) Korm. rendelet szerint Magyarországon a fűtési idény szeptember 15-től május 15-ig tart. 

Mivel az épületen belüli fűtési és melegvízhálózat a lakóközösség tulajdonába tartozik, annak karbantartása a tulajdonosi közösség feladata.

a) A fűtésindítás időpontjáról – amely a külső hőmérséklettől függ – az eddig megszokott módon, a helyi médiákon (újságok, rádió, televízió) keresztül és honlapunkon értesítjük Fogyasztóinkat, Díjfizetőinket.

b) A zökkenőmentes fűtésindítás érdekében, kérjük, 2020. szeptember 1. után ne kezdjenek olyan munkákba, amelyek miatt a fűtővizet le kell engedni a rendszerből.

c) Kérjük a Közös Képviselőket és a lakóközösségek Fűtési Megbízottjait, hogy jelezzék a hibabejelentő telefonszámon (76/48-18-18), ha a fűtési rendszer le van ürítve, hogy kollégáink időben gondoskodhassanak a rendszer vízzel való feltöltéséről.

d) Kérjük, ellenőrizzék radiátorszelepeiket, hogy azok teljesen nyitva vannak-e. Ez szükséges ahhoz, hogy fűtésindításkor a légtelenítési munkákat el tudjuk végezni és a távfűtés időben, zavartalanul indulhasson. 

e) Annak érdekében, hogy szükség esetén elvégezhető legyen a légtelenítés, kérjük Fogyasztóinkat, hogy biztosítsák a bejutást azokba a lakásokba, ahol légtelenítő berendezések vannak, a Közös Képviselők pedig tegyék lehetővé a bejutást a hőfogadó helyiségekbe és a hőközpontokba. Ha a radiátoron található légtelenítő, Ön is elvégezheti vagy cégünktől független szakszerelővel is elvégeztetheti a radiátor légtelenítését.

f) Mi a teendő, ha a fűtésindítást követően egy-egy lakó nem igényli a fűtést? 
- Ahol a fűtés korszerűsítése már megtörtént, ott a lakók – a fűtés beindítása és a légtelenítés után – a radiátoroknál elzárhatják a szelepeket. 
- Ahol a fűtés korszerűsítése még nem történt meg, illetőleg nincsenek megfelelő elzáró szelepek, ott lakásonként nincs mód a radiátorok kikapcsolására. Ebben az esetben a Közös Képviselő tud tájékoztatást adni. 


ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉG FELMÉRÉS

Kérjük, Ön is segítse munkánkat értékes véleményével! 


Köszönjük megtisztelő bizalmát, amellyel támogatja szolgáltatásunk színvonalának további emelését!  



KÉNYELMES MEGOLDÁS: KÉRJE TÚLFIZETÉSÉNEK ÁTVEZETÉSÉT! 

Ha az elszámolásokból folyószámláján túlfizetés jelentkezik, az elszámolásokat (melegvíz, fűtési hődíj) követően, kérésére az összeget beszámítjuk a következő időszakra. Önnek nincs más dolga, mint kitölteni és visszajuttatni Társaságunkhoz a megküldött Nyilatkozatot, amelyet a számlalevéllel együtt, több ütemben postázunk Fogyasztóink részére. A gyorsabb ügyintézés érdekében a nyilatkozat honlapunkról (www.termostar.hu) a nyomtatványok letöltése  menü pontból elérhető, nyomtatható, és online visszaküldhető az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címre. 

Azok a Fogyasztóink, akik 2020. december 31-ig kitöltve, aláírva visszaküldik
Társaságunkhoz a nyilatkozatot, sorsoláson vesznek részt. 

10 szerencsés Fogyasztónkat 10.000 forint értékű ajándékkal jutalmazunk! 

Ügyfélszolgálatunk személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére. Kérjük, hogy a személyes megkeresés helyett részesítsék előnyben a telefonos és elektronikus ügyintézést! Őrizzük meg együtt Fogyasztóink és Munkatársaink egészségét, valamint szolgáltatásunk biztonságát!





 

ÜLTESS FÁT! TEGYÜK ZÖLDEBBÉ KECSKEMÉTET!

TERMOSTAR LAKOSSÁGI FÁSÍTÁSI PROGRAM

 

A KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. 2020. októberében ünnepli alapításának 25. évfordulóját. A jeles eseményt Társaságunk történetének legjelentősebb lakossági akciójával szeretnénk egész Kecskemét számára ünneppé tenni.

 

Az ’Ültess fát! Tegyük zöldebbé Kecskemétet!’ Lakossági Fásítási Program keretében a TERMOSTAR Kecskemét város vezetésével egyeztetve – egyúttal Kecskemét alapításának 651. évfordulójáról is megemlékezve - összesen 651 facsemetét adományoz magánszemélyeknek, civil szervezeteknek és intézményeknek, akik vállalják, hogy elültetik és a következő években, évtizedekben gondját viselik a növényeknek, így téve még zöldebbé Kecskemétet.

 

A részletekhez kattintson a logóra!


 

 

 2020. évi  Ügyfél-elégedettségi felmérés

a kecskeméti távhőszolgáltatásról

 


 

Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!


Válasszák Önök is az ügyintézés legbiztonságosabb módját! A személyes megkeresés helyett részesítsék előnyben a telefonos és elektronikus ügyintézést! Őrizzük meg együtt Fogyasztóink és Munkatársaink egészségét, valamint szolgáltatásunk biztonságát!


Idén is arra kérjük Fogyasztóinkat, segítsék munkánkat értékes véleményükkel. Ügyfélelégedettségi kérdőívünket – rendhagyó módon – honlapunkon tölthetik ki, amelynek címe: www.termostar.hu. Köszönjük megtisztelő bizalmukat, amellyel támogatják szolgáltatásunk színvonalának további emelését! 





1000 FT JÓVÁÍRÁSÁVAL KÖSZÖNJÜK MEG, HA E-SZÁMLÁRA VÁLT!

Azoknak a Fogyasztóinknak, akik e-számlára váltanak és az év végéig hátralék nélkül, pontosan rendezik befizetéseiket, megduplázzuk a kedvezményt! Így összesen 2000 Ft kerül jóváírásra számlájukon.

A különleges akcióban részt vesznek jelenlegi e-számlás és egyéb módon befizetést teljesítő ügyfeleink is. Ha év végéig pontosan teljesítik befizetéseiket, 1000 Ft-ot jóváírunk számlájukon!  

Fontos! Az e-számlához csekk (készpénz átutalási megbízás) nem mellékelhető. Az e-számlák befizetésére ügyfeleinknek a következő lehetőségek állnak rendelkezésre:
• csoportos beszedésre felhatalmazás a folyószámlát vezető pénzintézetnek,
• SimplePay online bankkártyás fizetés,
• egyedi banki átutalás,
• ügyfélszolgálaton történő pénztári befizetés.


MELEGVÍZ-MÉRŐK DÍJMENTES HITELESÍTÉSE

A melegvíz-mérők hitelesítését – a mérők cseréjét – a TERMOSTAR Kft. végzi. Minden Fogyasztó, akinek melegvíz-mérője 2020. évben lejár, s ezért a mérőcsere ez évben esedékes, értesítést kap a postaládájába a TERMOSTAR Kft-től a munka végzésének időpontjáról.

Kérjük, a megjelölt időpontban biztosítsák kollégáink számára a lakásba való bejutást. 

         

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 2-tól ügyfélszolgálatunk és pénztárunk a megszokott nyitvatartási időpontokban fogadja fogyasztóinkat.

 

Kérjük, hogy szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyeik intézésénél a személyes megkeresés helyett a telefonos és az elektronikus úton történő ügyintézést részesítsék előnyben.

 

 

1. Személyes ügyintézés során a várakozásra, belépésre, ügyintézésre vonatkozó szabályok:

 

- Várakozás az ügyféltéren kívül, egymástól minimum 1,5 méteres távolságban történhet.

 

- Beteg, lázas, köhögő állapotban az ügyféltérbe a belépés szigorúan tilos!

 

- Az ügyféltérbe belépni kizárólag a szájat és az orrot takaró maszkban, vagy azt helyettesítő védőeszközben lehet. Kérjük, hogy belépés előtt használják a kihelyezett kézfertőtlenítőt!

 

- Ügyintézésre egyszerre az ügyféltérbe egy Fogyasztó léphet be ügyintézőnként (kivéve a segítőre szorulók, ill. tulajdonosváltozás bejelentésekor a régi és új tulajdonos együttesen).

 

- Befizetés teljesítése céljából a pénztárban egy Fogyasztó tartózkodhat.

 

Időpontfoglalás az Ügyfélszolgálatra: www.termostar.hu vagy 76/44-80-10-es telefon.

 

A TERMOSTAR Kft. továbbra is kiemelten fontosnak tartja a biztonságos ellátást. Ezért az üzembiztonság fenntartását szolgáló munkákon kívül kizárólag olyan külső munkavégzéseket vállal, amelyek lakhatást akadályozó problémát szüntetnek meg. (Pl. radiátor lyukadás, csőtörés, nincs melegvíz). Megrendelésre elvégezzük a rendszer ürítését-töltését.

 

FONTOS! Felhívjuk Fogyasztóink figyelmét, hogy abban az esetben, ha a távhőszolgáltatóra hivatkozva, a felsoroltaktól eltérő munka miatt szeretne valaki bejutni a lakásba (pl. használati melegvíz-mérő csere, légtelenítés, költségosztó leolvasása stb.) minden esetben kérjék el az illető sorszámozott, fényképes TERMOSTAR-igazolványát (kitűzőjét) és megbízólevelét. A fényképes kitűzőn található 76/50-40-40 telefonszámon ellenőrizhetik, hogy a személy a TERMOSTAR Kft. megbízásából végez-e munkát.

 

 

2. A 2019/2020. évi fűtési idény hődíj elszámolásával kapcsolatos tájékoztatás:

 

A fűtési hődíj elszámolás – évente egy alkalommal – a fűtési idény végén történik meg lakásonként a lakástulajdonosokkal, az egyéni díjfizetőkkel. Kivéve: a Kossuth tér 6-7., a Mátis K. u. 10., 12., 14. sz., Szabadság tér 1/A. sz. és a Március 15. u. 76-78., 80-82. sz. alatti társasházakat, ahol a fűtés és a használati melegvíz fogyasztás elszámolása havonta történik.

 

a) A nem fűtéskorszerűsített lakásokban (légköbméter arányos elszámolás): az éves egyszeri, fűtési hődíj elszámoló számlák elkészültek, melyeket külön borítékban a június havi számlával postázunk.

 

b) A fűtéskorszerűsített lakások éves fűtési hődíj elszámolására a tényleges fogyasztási adatok feldolgozását követően kerül sor.

 

A TERMOSTAR Kft. az éves fűtési hődíj elszámoló számlákat a Közös Képviselő által jóváhagyott elszámolási adatok alapján, azok feldolgozása után, 30 napon belül készíti el, és küldi ki a lakástulajdonosoknak, bérlőknek.

 

 

3. Váltson e-számlára, most a TERMOSTAR Kft. 1.000 Ft jóváírásával köszöni meg, ha a papír alapú számláról e-számlára vált!

Fontos! Az e-számlához csekk (készpénz átutalási megbízás) nem mellékelhető. Az e-számlák befizetésére ügyfeleinknek a következő lehetőségek állnak rendelkezésre:

• csoportos beszedésre felhatalmazás a folyószámlát vezető pénzintézetnek,

• egyedi banki átutalás,

• ügyfélszolgálaton történő pénztári befizetés.

 

 


 

 

Bővíti csapatát a TERMOSTAR Kft.

 

 

 

Stabil munkahelyet és biztos jövedelmet nyújtó állásajánlatokkal várja a TERMOSTAR Kft. mindazokat, akik hosszú távú megoldást keresnek!

 

Társaságunk eddigi történetének legjelentősebb fejlesztésének megvalósítása előtt áll. A kiemelt beruházás zöldebbé teszi városunkat, és éppen akkor ad lehetőséget csapatunk bővítésére, amikor a legnagyobb szükség van munkahelyekre.

 

Ha Ön biztos munkát keres, várjuk jelentkezését a következő munkakörökbe:

 

- Víz-, gáz-, fűtésszerelő,

 

- Kazángépész-fűtő,

 

- Műszerész, villanyszerelő

 

 

 

A járványveszély miatt sokan kerültek nehéz helyzetbe. Ezért a TERMOSTAR Kft. a kazángépész-fűtő munkakör esetén azoknak a jelentkezését is várja, akik nem rendelkeznek a munkakör betöltéséhez szükséges végzettséggel. A felvételt nyert jelentkezők munka mellett, teljes fizetéssel sajátíthatják el a szükséges ismereteket.

 

 

 


 
 

 

 







Gyakran Ismételt Kérdések


• Miért kell kérnem a Közös képviselő hozzájárulását a radiátorcseréhez?

A Közös képviselő koordinálja a radiátor cserét tervező lakók igényeit, hogy a munkálatok a lehető legkevesebb költséggel járjanak (pl. a fűtővíz ürítés-töltés számának minimalizálása miatt).
(Amennyiben – meghibásodás esetén – fűtési idényben szükséges elvégezni a radiátor cseréjét, a munkálatok idejére a többi lakónak is nélkülöznie kell a szolgáltatást).

• Radiátorcsere esetén miért kell a fűtővíz töltéséért-ürítéséért fizetni, ha nyáron úgy sincs feltöltve a rendszer?

A fűtési rendszer egész évben fel van töltve fűtővízzel, nyáron csak annak megfelelő felfűtése és keringtetése áll. Leürítésére csak javítások, karbantartások, radiátorcserék esetén van szükség, de a korrodálódás megelőzése miatt a rendszer – a munkálatok befejezésével – fűtővízzel feltöltésre kerül.  

• Milyen víz kering a rendszerben?

A rendszerben kezelt, lágy fűtővíz kering.

• Miért kell kinyitnom nyáron a radiátorszelepeket?

Fűtéskorszerűsített lakások esetén a szeleptányér leragadásának, így a rendellenes működés elkerülésének érdekében kell kinyitni a radiátorszelepeket.
A fűtési idényen kívül mindig legyenek nyitva a termosztatikus szelepek, hogy az őszi fűtés indítás zavartalanul megtörténhessen!

• Ki a radiátor és az épületben lévő csővezetékek tulajdonosa?
• Kinek kell ezeknek a karbantartásáról gondoskodni?

Az épületen belül lévő fűtési és melegvíz hálózat a lakóközösség osztatlan közös tulajdona, a radiátorok és a csaptelepek a lakástulajdonosoké. A felhasználói oldalon lévő fűtési berendezések korszerűsítése, karbantartása a lakóközösség és a lakástulajdonosok feladata. 
A fűtőtestek (radiátorok) cseréje és termosztatikus szelepek felszerelése a lakóközösségtől függetlenül, egyénileg is elvégezhető.  

A fogyasztói rendszeren lévő probléma elhárítása nem tartozik a TERMOSTAR Kft. alapszolgáltatásába, ezért az külön számlázásra kerül. Szerelőink a megbeszélt napon és időben felkeresik a hibát bejelentő felhasználót és elvégzik a szükséges munkákat.


• Módosíthatom-e a havonta kiszámlázott használati melegvíz célú mennyiséget (előleget)?

A használati melegvíz havi részfizetéseit (a tervezett vízköbméter felhasználást) Ön évközben is módosíthatja: 
- személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatti ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben,
- telefonon a 76/44-80-10 vagy a 76 / 504-040-es számokon,
- e-mail küldésével az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen.

• Hogyan spórolhatok a melegvízzel?

- Csökkentse a folyó víz használatát (pl. mosogatás, fogmosás)! 
  Csak akkor és annyi időre folyassa a melegvizet, amennyire valóban szükséges!
- Zuhanyozzon fürdés helyett! Egy fürdőkád melegvízzel történő feltöltése kb. háromszor annyi víz és energia   felhasználásába kerül, mint egy 6 perces zuhanyozás.
- A csepegő csapokat mielőbb javíttassa meg!
- Használjon egykaros keverőcsapokat, légkeveréses csapfejeket és takarékos zuhanyfejeket!

Hol és milyen feltételekkel kaphatok igazolást arról, hogy nincs hátralékom, vagy ha van, mekkora összegű?

Személyesen – ügyfélfogadási időben – az ügyfélszolgálati irodánkban kérhet igazolást a díjfizető az aktuális egyenlegéről vagy a díj rendezettségéről. A díjfizető akadályoztatása esetén meghatalmazottja is eljárhat az ügyében, két tanúval ellátott meghatalmazással, melynek formanyomtatványa honlapunkról letölthető.
Kérés esetén lakcímre postázzuk az igazolást.
Személyes ügyintézéshez kérjük, hogy személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya) minden esetben hozza magával!


 Milyen számlaszámra utalhatom a tartozásomat?

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Utalása esetén, kérjük, hivatkozzon a „Közlemény” rovatban, a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként, illetve az egyenlegközlőnkön! 




Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.
 
 
Az ügyintézéshez kérjük, minden esetben készítse elő a felhasználó azonosító számot (amely a távhőszámla jobb oldalán lévő fehér bekeretezett rész első sorában található T betű és az azt követő 5 számjegy).
 




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu




Ültess fát!

2020. 08. 13.

Tegyük zöldebbé Kecskemétet

teljes hír »

Házon belül Termorzsival

2020. 05. 27.

Pályaművek megtekintése

teljes hír »

Váltson E-számlára!

2020. 04. 07.

 
Válassza a legbiztonságosabb számlabefizetési módot
 

teljes hír »