Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!


 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a kialakult járványügyi vészhelyzet miatt a TERMOSTAR Kft. ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁJÁBAN 2020. MÁRCIUS 16-tól a személyesen történő ügyintézés ÁTMENETILEG SZÜNETEL.

 

2020. március 16-tól ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁNK ZÁRVA TART!

 

Cégünk vezetése a koronavírus magyarországi megjelenésére való tekintettel, a kormány által meghatározott irányelveknek megfelelően hozta meg döntését.

 

Kérjük Önöket, hogy személyes ügyintézés helyett válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést!

 

E-mail: ugyfelszolgalat@termostar.hu

 

Telefon:

- Ügyfélszolgálat: 76/50-40-40,

- Műszaki ügyfélszolgálat: 76/48-18-18 (éjjel-nappal hívható).

 

A külső munkavégzéseket átmenetileg felfüggesztjük, csak az üzembiztonság érdekében felmerülő munkákat végezzük el.

 

Kérjük ügyfeleinket, hogy a saját felhasználói rendszerükön szükséges javítási munkákat átmenetileg külső vállalkozó bevonásával valósítsák meg.

Továbbra is célunk, hogy munkatársaink munkavégzési képességét, munkára alkalmas állapotát megőrizzük, szolgáltatásaink folyamatos bizutosítása érdekében.

 

Kérjük, a szolgáltatásunkkal kapcsolatos aktuális információkról tájékozódjon a www.termostar.hu címen elérhető honlapunkon.

 


 


 

Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!


A TERMOSTAR Kft. Kecskemét városának egyik legnagyobb közszolgáltatójaként elkötelezett fogyasztói és munkavállalói egészségének megóvásáért. Magyarország Kormánya állampolgárai egészségvédelme érdekében veszélyhelyzetet rendelt el.

A veszélyhelyzetre való tekintettel kérjük, hogy kéréseiket, bejelentéseiket a személyes ügyfélszolgálati iroda helyett az ügyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címre küldjék, vagy tárcsázzák ügyfélszolgálatunkat a 76/50-40-40-es, illetve műszaki ügyfélszolgálatunkat az éjjel-nappal hívható 76/48-18-18-as telefonszámon!

A megfelelő higiénés szabályok betartásával sokat tehetünk saját magunk, családunk és környezetünk egészségének megóvásáért. A TERMOSTAR Kft. folyamatosan nyomon követi a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg az esetleges további intézkedéseket. 

További hasznos tudnivalók:
- A folyamatban levő melegvíz-mérő hitelesítésekkel kapcsolatos feladatok elvégzését az esetleges kényelmetlenségek elkerülése érdekében későbbi időpontra halasztjuk.

- Pénztárunkban történő befizetés és postai sorban állás helyett kényelmes megoldást jelent az elektronikus átutalás. Kérjük, válasszák bizalommal a számla befizetésének ezt a módját.

- A TERMOSTAR KFT. mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatás biztonságát fenntartsa, a fogyasztói igényeket folyamatosan és magas szinten biztosítsa. 0-24 órában a műszaki ügyfélszolgálatunk és diszpécser szolgálatunk a megszokott rendben, zavartalanul fogyasztóink rendelkezésére áll. Várjuk hívásaikat és bejelentéseiket a 76/48-18-18-as telefonszámon.

Köszönjük, hogy megértő, segítő hozzájárulásukkal támogatják munkánkat!
 
 
 
 

 
 
 
Márciusi hírlevelünkben fontos információkat olvashatnak a melegvíz-mérők díjmentes hitelesítéséről, illetve arról, hogyan takaríthatják meg a fűtéskorszerűsítés költségeinek akár 66%-át!


1. A 2020. évben lejáró MELEGVÍZ-MÉRŐK DÍJMENTES HITELESÍTÉSE

A mérők (köznyelven: vízórák) hitelesítése 8 évenként esedékes a mérésügyről szóló, többször módosított 127/1991. (X.9.) Korm. rendelet szerint.

A melegvíz-mérők hitelesítését – a mérők cseréjét – a TERMOSTAR Kft. végzi. Minden Fogyasztó, akinél a mérőcsere ez évben esedékes, értesítést kap a postaládájába a TERMOSTAR Kft-től a munka végzésének időpontjáról.
  
Kérjük Önöket, hogy a megjelölt időpontban biztosítsák kollégáink számára a lakásba történő bejutást. 

A mérőcserét követően a felhasznált, mért melegvízről soron kívül elszámoló számlát készítünk és küldünk. 


A korábbi melegvíz-mérő ellenőrzések és cserék tapasztalatai azt mutatják, hogy számos lakásban nincs megfelelő méretű hely ahhoz, hogy kollégáink a cserét el tudják végezni. Ez sok esetben megnehezíti a szerelők munkáját, illetve probléma esetén az is előfordulhat, hogy nem tudnak hozzáférni a melegvíz-mérőhöz.



Biztonságuk érdekében kérjük Ügyfeleinket, hogy ha mérőleolvasási, ellenőrzési célzattal csönget be Önökhöz bárki a lakásba, a személyazonosításhoz kérjék el a sorszámozott, fényképes igazolványt (kitűzőt) és a megbízólevelet! A fényképes kitűzőn található 76/50-40-40 telefonszámon ellenőrizhetik, hogy a személy a TERMOSTAR Kft. megbízásából végez-e munkát.

 
2. OTTHON MELEGE - Korszerűsítse fűtését állami támogatással! 

Március 31-éig igényelhető állami támogatás a távhőszolgáltatásban érintett lakások fűtési rendszereinek korszerűsítésére, felújítására, illetve radiátorcserére. Az Otthon Melege Program keretében a beruházás bruttó költségének 10-50 százaléka nyerhető el, lakásonként akár 350 ezer forint. A sikeres pályázatot benyújtó lakóközösségek önkormányzati támogatást is igénybe vehetnek. Érdemes jelentkezni, hiszen most akár 66%-kal olcsóbban tehető egyénileg szabályozhatóvá és mérhetővé a fűtés.

A pályázaton azok a távfűtéssel ellátott társasházak és lakásszövetkezetek vehetnek részt, ahol a lakástulajdonosok többsége így dönt. 

 
A fűtéskorszerűsítés hatásai: 
 
- a valódi fogyasztásnak megfelelő számla, 
- az ingatlan értékének növekedése,
- magasabb komfortérzet.

 
 
 
Kérjük, érdeklődjön Közös Képviselőjénél az Otthon Melege Program részleteiről!
 
 
A pályázattal kapcsolatos információk megtalálhatók a www.nfsi.hu oldalon, Pályázatok/Okos költségmegosztás alkalmazásának elterjesztése, radiátor csere alprogram alcím alatt.

Annak érdekében, hogy minél több kecskeméti Fogyasztónk részesülhessen a támogatás és a korszerűsítés előnyeiből, a KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. szakmai támogatást nyújt a pályázó lakóközösségeknek. Erről bővebb információkat a www.termostar.hu weboldalon találhat.
 

3. Tartson velünk idén is a TÁVHŐSZOLGÁLTATÁS NAPJÁN 2020. ÁPRILIS 17-én! 

Az idei esztendőben is új ötletekkel, meglepetésekkel készül a TERMOSTAR Kft. csapata a Távhőszolgáltatás Napjára! Az április 17-ei eseményhez kapcsolódva alkotói kalandozásra hívjuk valamennyi kecskeméti óvodást. A legkisebbek – óvodás csoportjaikkal – a következő pályázatra készíthetik el műveiket:

TERMORZSI ÚTRA KEL – Van nekünk egy kis kutyánk, Termorzsi. 
 
Ugri-bugri, kíváncsi kutyakölyök, aki elhatározta, hogy felfedező útra indul. De vajon hogyan vágjon neki egy kis kutya a nagy világnak, ha olyan járművet akar használni, amellyel védi a környezetét? Milyen közlekedési eszközt válasszon? Biciklit? Rollert? Esetleg görkorcsolyát? És vajon milyen felszerelésre lesz szüksége a biztonságos közlekedéshez a mi kajla kis kutyánknak, hogy felfedező útja végén épségben hazatérhessen? 

Tarts Te is Termorzsival! Rajzold le első utazását, és nyerd meg óvodai csoportod számára értékes díjaink egyikét! A pályázaton résztvevő valamennyi kecskeméti óvodát egy-egy udvarra kiültethető cserjével ajándékozunk meg.

Az alkotói pályázat leadási határideje: 2020. április 6., hétfő 15.00 óra. Helye: Hírös Agóra Kulturális Központ (6000 Kecskemét, Deák Ferenc tér 1., porta).

 
 

 

 







Gyakran Ismételt Kérdések


• Miért kell kérnem a Közös képviselő hozzájárulását a radiátorcseréhez?

A Közös képviselő koordinálja a radiátor cserét tervező lakók igényeit, hogy a munkálatok a lehető legkevesebb költséggel járjanak (pl. a fűtővíz ürítés-töltés számának minimalizálása miatt).
(Amennyiben – meghibásodás esetén – fűtési idényben szükséges elvégezni a radiátor cseréjét, a munkálatok idejére a többi lakónak is nélkülöznie kell a szolgáltatást).

• Radiátorcsere esetén miért kell a fűtővíz töltéséért-ürítéséért fizetni, ha nyáron úgy sincs feltöltve a rendszer?

A fűtési rendszer egész évben fel van töltve fűtővízzel, nyáron csak annak megfelelő felfűtése és keringtetése áll. Leürítésére csak javítások, karbantartások, radiátorcserék esetén van szükség, de a korrodálódás megelőzése miatt a rendszer – a munkálatok befejezésével – fűtővízzel feltöltésre kerül.  

• Milyen víz kering a rendszerben?

A rendszerben kezelt, lágy fűtővíz kering.

• Miért kell kinyitnom nyáron a radiátorszelepeket?

Fűtéskorszerűsített lakások esetén a szeleptányér leragadásának, így a rendellenes működés elkerülésének érdekében kell kinyitni a radiátorszelepeket.
A fűtési idényen kívül mindig legyenek nyitva a termosztatikus szelepek, hogy az őszi fűtés indítás zavartalanul megtörténhessen!

• Ki a radiátor és az épületben lévő csővezetékek tulajdonosa?
• Kinek kell ezeknek a karbantartásáról gondoskodni?

Az épületen belül lévő fűtési és melegvíz hálózat a lakóközösség osztatlan közös tulajdona, a radiátorok és a csaptelepek a lakástulajdonosoké. A felhasználói oldalon lévő fűtési berendezések korszerűsítése, karbantartása a lakóközösség és a lakástulajdonosok feladata. 
A fűtőtestek (radiátorok) cseréje és termosztatikus szelepek felszerelése a lakóközösségtől függetlenül, egyénileg is elvégezhető.  

A fogyasztói rendszeren lévő probléma elhárítása nem tartozik a TERMOSTAR Kft. alapszolgáltatásába, ezért az külön számlázásra kerül. Szerelőink a megbeszélt napon és időben felkeresik a hibát bejelentő felhasználót és elvégzik a szükséges munkákat.


• Módosíthatom-e a havonta kiszámlázott használati melegvíz célú mennyiséget (előleget)?

A használati melegvíz havi részfizetéseit (a tervezett vízköbméter felhasználást) Ön évközben is módosíthatja: 
- személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatti ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben,
- telefonon a 76/44-80-10 vagy a 76 / 504-040-es számokon,
- e-mail küldésével az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen.

• Hogyan spórolhatok a melegvízzel?

- Csökkentse a folyó víz használatát (pl. mosogatás, fogmosás)! 
  Csak akkor és annyi időre folyassa a melegvizet, amennyire valóban szükséges!
- Zuhanyozzon fürdés helyett! Egy fürdőkád melegvízzel történő feltöltése kb. háromszor annyi víz és energia   felhasználásába kerül, mint egy 6 perces zuhanyozás.
- A csepegő csapokat mielőbb javíttassa meg!
- Használjon egykaros keverőcsapokat, légkeveréses csapfejeket és takarékos zuhanyfejeket!

Hol és milyen feltételekkel kaphatok igazolást arról, hogy nincs hátralékom, vagy ha van, mekkora összegű?

Személyesen – ügyfélfogadási időben – az ügyfélszolgálati irodánkban kérhet igazolást a díjfizető az aktuális egyenlegéről vagy a díj rendezettségéről. A díjfizető akadályoztatása esetén meghatalmazottja is eljárhat az ügyében, két tanúval ellátott meghatalmazással, melynek formanyomtatványa honlapunkról letölthető.
Kérés esetén lakcímre postázzuk az igazolást.
Személyes ügyintézéshez kérjük, hogy személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya) minden esetben hozza magával!


 Milyen számlaszámra utalhatom a tartozásomat?

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Utalása esetén, kérjük, hivatkozzon a „Közlemény” rovatban, a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként, illetve az egyenlegközlőnkön! 




Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.
 
 
Az ügyintézéshez kérjük, minden esetben készítse elő a felhasználó azonosító számot (amely a távhőszámla jobb oldalán lévő fehér bekeretezett rész első sorában található T betű és az azt követő 5 számjegy).
 




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu




Elkezdődött a belvárosi távhő- rendszer fejlesztése

2018. 09. 25.

Az új fogyasztók távhőrendszerre csatlakozását és a rendszer korszerűsítését célzó KEHOP 5.3.1. pályázat első ütemének keretében megkezdődött a TERMOSTAR Kft. belvárosi távhőrendszerének fejlesztése.

A beruházással kapcsolatos kérdésekkel hívja infóvonalunkat: 06 / 80 / 205-223

teljes hír »

Téli rezsi- csökkentés

2018. 03. 20.

 

a Kormány 39/2018. (III.12) Korm. rendeletének végrehajtásáról a fűtési célú távhőszolgáltatást igénybe vevő lakossági felhasználók részére biztosított téli rezsicsökkentésről

 

teljes hír »

2017 évi pályázatok

2017. 12. 18.

Információk a 2017. évi pályázatokról

 

teljes hír »

termostar

2016. 06. 16.

A megújuló hőforrás

teljes hír »