Tisztelt Fogyasztóink, Közös Képviselőink!



Márciusi hírlevelünkben tájékoztatjuk Önöket a felhasznált melegvíz elszámolásáról, valamint a Távhőszolgáltatás Napja tervezett programjairól.


 - A MELEGVÍZ ELSZÁMOLÁSA mérőcsere után

A melegvíz-mérők hitelesítését, cseréjét a TERMOSTAR Kft. a jogszabály alapján 8 évenként, díjmentesen végzi. A mérőcserét követően a felhasznált, mért melegvízről soron kívül elszámoló számlát készítünk. (A melegvíz elszámoló számla az utolsó leolvasás óta „előlegként” számlázott és a mérők hitelesítésekor, cseréjekor leolvasott mennyiség különbözetéről készül.)


 - TÁVHŐSZOLGÁLTATÁS NAPJA

Április 12-én – csatlakozva a Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége programsorozatához – Kecskeméten is megrendezzük a TÁVHŐSZOLGÁLTATÁS NAP - ját.


Egy nap, amikor a magyar távhőszolgáltatók megnyitják kapuikat az érdeklődő lakosság előtt azzal a céllal, hogy bemutassák a távhő előnyeit: a kényelmes, megbízható és környezetbarát szolgáltatást.


Előzetesen programjainkról:

 - Az Akadémia krt. 4. sz. alatti fűtőművünkben nyílt nap keretében, szakavatott kollégák kíséretében tehetnek egy „túrát”, üzemlátogatást iskolások és felnőttek egyaránt, előre egyeztetett időpontban. 
Az érdeklődők közelről megnézhetik, hogy hol termeljük meg azt a hőt, ami Kecskemét több mint 11 ezer lakásában és egyéb felhasználójának szolgáltatja a távfűtést és a melegvizet. Bemutatjuk, hogyan készül gázmotorjaink segítségével a villamos energia, amely nélkül életünk ma már elképzelhetetlen.  

 - A Hírös Agórában (Deák F. tér 1.) – szakmai fórumon – érdekes előadást hallhatnak a látogatók a „Megújuló TERMOSTAR”-ról, a tervezett fejlesztésekről.
A kamarateremben a Kecskemét óvodásainak kiírt „LÉPJ ZÖLDET” című alkotói pályázatra beérkezett és kiállított művekre adhatják le szavazataikat a betérők. Célunk, hogy már óvodás korban megismerkedhessenek a gyerekek a környezetkímélő, megújuló energiaforrásokkal: a szél-, a víz-, a nap- és a földenergiával. 

Két iskola felső tagozatos osztályainak kiírt pályázat meghirdetésével – a kreativitásukat kihasználva – a jövőbe kalandozhatnak el a diákok. 
A „100 év múlva is lesz tél” címre beérkező alkotásokra a kiállítás ideje alatt szintén szavazhatnak az érdeklődők. (Részletes programjainkról később olvashatnak a www.termostar.hu honlapunkon). 
Most is számítunk az Önök véleményére!


De addig is JÁTSSZON VELÜNK környezettudatosan, 
LÉPJen velünk ZÖLDET!

A környezetvédelem célja az ökológiai rendszerek működőképességének fenntartása, a környezeti értékek megőrzése, a természeti erőforrások fenntartható használata, amely a jelen és jövő nemzedékek életfeltételeinek a záloga.

Környezetpolitikánk fő vezérelve az energiatakarékosság, energiatudatosság mind a vállalati, mind a felhasználói oldalon. Ha ugyanis kevesebb energia fogy, csökken a légszennyezés, mellyel a jövő nemzedékére is gondolunk, hiszen: „A földet nem apáinktól örököltük, hanem unokáinktól kaptuk kölcsön”.
Ennek érdekében társaságunk támogatja a lakossági fűtéskorszerűsítési programot, a további felhasználói hőközpontok létrehozását, korszerű, környezetbarát technológiák alkalmazását (pl. kapcsoltan termelt hő- és áramtermelést), és a meglévő rendszerek tervszerű karbantartását. 

Kérdéseinkkel az a célunk, hogy játékos formában is megismerhessék a megújuló távhőszolgáltató működését, a távfűtés előnyeit és a környezetvédelem fontosságát.

Hol találja a „LÉPJ ZÖLDET” kérdéseket?
Március 16-tól:
                          - honlapunkon: www.termostar.hu
                          - ügyfélszolgálatunkon: Kecskemét, Akadémia krt.4.


A helyes válaszokat (névvel, címmel, telefonszámmal) az alábbi címre várjuk:

KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft., 6000 Kecskemét, Akadémia krt.4.  
A borítékra mindenképpen írják rá: „LÉPJ ZÖLDET!”

Beküldési határidő: március 31. (péntek).


Mikor és hol lesz a sorsolás?

A helyes megfejtők közül egy nyertest sorsolunk ki a Távhőszolgáltatás Napján: április 12-én, 12.30 órakor, a Hírös Agóra Kamaratermében (Kecskemét, Deák Ferenc tér 1.). A nyertest– az ajándék átvételéről – levélben értesítjük.












Gyakran Ismételt Kérdések


• Miért kell kérnem a Közös képviselő hozzájárulását a radiátorcseréhez?

A Közös képviselő koordinálja a radiátor cserét tervező lakók igényeit, hogy a munkálatok a lehető legkevesebb költséggel járjanak (pl. a fűtővíz ürítés-töltés számának minimalizálása miatt).
(Amennyiben – meghibásodás esetén – fűtési idényben szükséges elvégezni a radiátor cseréjét, a munkálatok idejére a többi lakónak is nélkülöznie kell a szolgáltatást).

• Radiátorcsere esetén miért kell a fűtővíz töltéséért-ürítéséért fizetni, ha nyáron úgy sincs feltöltve a rendszer?

A fűtési rendszer egész évben fel van töltve fűtővízzel, nyáron csak annak megfelelő felfűtése és keringtetése áll. Leürítésére csak javítások, karbantartások, radiátorcserék esetén van szükség, de a korrodálódás megelőzése miatt a rendszer – a munkálatok befejezésével – fűtővízzel feltöltésre kerül.  

• Milyen víz kering a rendszerben?

A rendszerben kezelt, lágy fűtővíz kering.

• Miért kell kinyitnom nyáron a radiátorszelepeket?

Fűtéskorszerűsített lakások esetén a szeleptányér leragadásának, így a rendellenes működés elkerülésének érdekében kell kinyitni a radiátorszelepeket.
A fűtési idényen kívül mindig legyenek nyitva a termosztatikus szelepek, hogy az őszi fűtés indítás zavartalanul megtörténhessen!

• Ki a radiátor és az épületben lévő csővezetékek tulajdonosa?
• Kinek kell ezeknek a karbantartásáról gondoskodni?

Az épületen belül lévő fűtési és melegvíz hálózat a lakóközösség osztatlan közös tulajdona, a radiátorok és a csaptelepek a lakástulajdonosoké. A felhasználói oldalon lévő fűtési berendezések korszerűsítése, karbantartása a lakóközösség és a lakástulajdonosok feladata. 
A fűtőtestek (radiátorok) cseréje és termosztatikus szelepek felszerelése a lakóközösségtől függetlenül, egyénileg is elvégezhető.  

A fogyasztói rendszeren lévő probléma elhárítása nem tartozik a TERMOSTAR Kft. alapszolgáltatásába, ezért az külön számlázásra kerül. Szerelőink a megbeszélt napon és időben felkeresik a hibát bejelentő felhasználót és elvégzik a szükséges munkákat.


• Módosíthatom-e a havonta kiszámlázott használati melegvíz célú mennyiséget (előleget)?

A használati melegvíz havi részfizetéseit (a tervezett vízköbméter felhasználást) Ön évközben is módosíthatja: 
- személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatti ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben,
- telefonon a 76/44-80-10 vagy a 76 / 504-040-es számokon,
- e-mail küldésével az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen.

• Hogyan spórolhatok a melegvízzel?

- Csökkentse a folyó víz használatát (pl. mosogatás, fogmosás)! 
  Csak akkor és annyi időre folyassa a melegvizet, amennyire valóban szükséges!
- Zuhanyozzon fürdés helyett! Egy fürdőkád melegvízzel történő feltöltése kb. háromszor annyi víz és energia   felhasználásába kerül, mint egy 6 perces zuhanyozás.
- A csepegő csapokat mielőbb javíttassa meg!
- Használjon egykaros keverőcsapokat, légkeveréses csapfejeket és takarékos zuhanyfejeket!

Hol és milyen feltételekkel kaphatok igazolást arról, hogy nincs hátralékom, vagy ha van, mekkora összegű?

Személyesen – ügyfélfogadási időben – az ügyfélszolgálati irodánkban kérhet igazolást a díjfizető az aktuális egyenlegéről vagy a díj rendezettségéről. A díjfizető akadályoztatása esetén meghatalmazottja is eljárhat az ügyében, két tanúval ellátott meghatalmazással, melynek formanyomtatványa honlapunkról letölthető.
Kérés esetén lakcímre postázzuk az igazolást.
Személyes ügyintézéshez kérjük, hogy személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya) minden esetben hozza magával!


 Milyen számlaszámra utalhatom a tartozásomat?

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Utalása esetén, kérjük, hivatkozzon a „Közlemény” rovatban, a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként, illetve az egyenlegközlőnkön! 




Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu







                                                                             

Közlemény

2015. 10. 29.

Pályázati támogatás

 

 

teljes hír »

Közlemény

2014. 02. 01.

Pályázati támogatás

 

 

teljes hír »

A legjobb munkahely

2012. 10. 17.

A legjobbak között a

KECSKEMÉTI TERMOSTAR Kft.

teljes hír »

Közérdekű tájékoztató

2012. 09. 10.

Ügyfélszolgálati időpont egyeztetés

teljes hír »