„Én vagyok az első
tavaszi virág,
játszik a szél, játszik,
köszönt a világ.”

(Gurcsó István: Fehér ruhás hóvirág)


 
 
 
 
 
Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!


Fontosnak tartjuk, hogy az aktuális információkról és a változásokról ezúttal is időben tájékoztassuk Önöket.
 
 

1. Miért kaptam februárban két számlát a TERMOSTAR Kft-től?

 
Csak azok a Fogyasztóink kapnak februárban két számlát, akiknél a melegvíz-mérők leolvasása 2018. január hónapban történt meg. 

Ők az utolsó, általában az egy éve történt mérő leolvasás óta előlegként számlázott, és az azóta elfogyasztott, a mérő által mutatott melegvíz mennyiség különbözetéről készült elszámoló számlát kapják meg külön borítékban. 
A másik borítékban: a szokásos február havi részszámla, amely tartalmazza az egy havi alapdíjakat, a fűtési hődíj és az egy havi melegvíz díj előleget.


 
2. Milyen melegvíz-mérő alkalmas arra, hogy az elszámolás jogszerű legyen?
 

A használati melegvíz díját – egyedi mérés alapján – a Szolgáltató által szakszerűen felszerelt, hitelesített melegvíz-mérő szerinti mennyiség alapján kell/lehet elszámolni.

A melegvíz-mérők (általában) a TERMOSTAR Kft. tulajdonát képezik, ezért azok
8 évenkénti hitelesítéséről, javításáról, esetleges cseréjéről a Szolgáltató gondoskodik. 

A lakástulajdonos biztosítja, hogy a melegvíz-mérők leolvasása, továbbá ellenőrzése céljából érvényes igazolvánnyal rendelkező megbízottunk a lakásba bejusson. 
A melegvíz-mérők leolvasása, ellenőrzése (általában) évi egyszeri alkalommal történik. 
A leolvasáskor a melegvíz-mérőkről fényképfelvétel készül. 

A mérőleolvasás során a leolvasónak a melegvízmérő berendezés bontatlanságát biztosító plombák sértetlenségéről, épségéről is meg kell győződnie.
A melegvíz-mérő(k) állagmegóvásáról a Felhasználó köteles gondoskodni, a meghibásodását ¬– a mérő nem mozdul, visszafelé forog, a plomba megsérült – a felhasználó köteles a TERMOSTAR Kft-nek haladéktalanul bejelenteni.

Ha a Szolgáltató megbízottja a Felhasználónál elhelyezett elszámolási mérők ellenőrzése során a mérőberendezés bontatlanságát biztosító plombát sérülten találja, akkor a szabálytalan vételezésre utaló körülmények kivizsgálása céljából eljárást kezdeményez. Szerződésszegés esetén pótdíj fizetési kötelezettség keletkezik. 

Tájékoztatjuk, hogy a KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. eljárását, a Távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény (továbbiakban: Tszt.) végrehajtásáról rendelkező 157/2005. (VIII. 15.) Kormányrendelet 3. sz. melléklete 15.1. és 15.2. pontjában foglalt felhatalmazás és az 54/2007. (XII.20.) számú Önkormányzati rendelet alapján végzi.  

 

3. Kecskemét Kártya megújításával kapcsolatos információk
 

A TERMOSTAR Kft. 2018. február 1-jétől ismét lehetővé teszi jól fizető ügyfelei részére a Kecskemét Kártya kedvezményes árú megújítását, melynek díja: bruttó 1.000 Ft/db.

• A kártyák megújítása az alábbi helyeken történik:
 
- A Kecskeméti Városfejlesztő Kft. Csányi J. krt. 14. sz. alatt lévő ügyfélszolgálatán (2. emelet) 
hétfőtől szerdáig: 8-12 és 13-17 óra, 
pénteken: 8-12 és 13-16 óra között.
Telefon:76/504-348
 
- A Kecskeméti Fürdő előterében csütörtökön: 8-17 óra között.
 
 
 
 
• A Kecskemét Kártya megújításhoz kérjük, vigye magával: 
- a meglévő Kecskemét Kártyáját,
- a legutóbbi távhőszámláját, amellyel igazolja, hogy nincs lejárt tartozása a TERMOSTAR Kft. felé.
 
• A Kecskemét Kártya lejárati dátumát a kártya hátoldalán találja, a kártya érvényessége: 1 év.  
A megújítás bármikor lehetséges, ezért kérjük, ne dobja el kártyáját, még akkor sem, ha az már lejárt!
 
A „hírös” városban már 202 elfogadóhely ad 3–30% kedvezményt az érvényes Kecskemét Kártyával rendelkezőknek

 
• Új Kecskemét Kártya igényléséről, valamint az elfogadóhelyek listájáról www.kecskemetkartya.hu honlapon olvashat.
 
 
                                                      
 


Települési támogatás - Adósságcsökkentő támogatás igénylése


 

Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

 

Hatósági Iroda

 

Szociálpolitikai Osztály

Szociális Ellátások Csoport

 

6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

 

Tel.: 76/512-234  Fax: 76/512-288

 

e-mail: szocialis@kecskemet.hu

 

 

Ügyfélfogadás helye:          6000 Kecskemét, Rákóczi út 3.

 

Ügyfélfogadási idő:             hétfő – szerda:      7.45 – 12.00   és 13.00 – 16.00

                                              csütörtök:              13.00 – 18.00

                                              péntek:                   7.45 – 13.30

 









Gyakran Ismételt Kérdések


• Miért kell kérnem a Közös képviselő hozzájárulását a radiátorcseréhez?

A Közös képviselő koordinálja a radiátor cserét tervező lakók igényeit, hogy a munkálatok a lehető legkevesebb költséggel járjanak (pl. a fűtővíz ürítés-töltés számának minimalizálása miatt).
(Amennyiben – meghibásodás esetén – fűtési idényben szükséges elvégezni a radiátor cseréjét, a munkálatok idejére a többi lakónak is nélkülöznie kell a szolgáltatást).

• Radiátorcsere esetén miért kell a fűtővíz töltéséért-ürítéséért fizetni, ha nyáron úgy sincs feltöltve a rendszer?

A fűtési rendszer egész évben fel van töltve fűtővízzel, nyáron csak annak megfelelő felfűtése és keringtetése áll. Leürítésére csak javítások, karbantartások, radiátorcserék esetén van szükség, de a korrodálódás megelőzése miatt a rendszer – a munkálatok befejezésével – fűtővízzel feltöltésre kerül.  

• Milyen víz kering a rendszerben?

A rendszerben kezelt, lágy fűtővíz kering.

• Miért kell kinyitnom nyáron a radiátorszelepeket?

Fűtéskorszerűsített lakások esetén a szeleptányér leragadásának, így a rendellenes működés elkerülésének érdekében kell kinyitni a radiátorszelepeket.
A fűtési idényen kívül mindig legyenek nyitva a termosztatikus szelepek, hogy az őszi fűtés indítás zavartalanul megtörténhessen!

• Ki a radiátor és az épületben lévő csővezetékek tulajdonosa?
• Kinek kell ezeknek a karbantartásáról gondoskodni?

Az épületen belül lévő fűtési és melegvíz hálózat a lakóközösség osztatlan közös tulajdona, a radiátorok és a csaptelepek a lakástulajdonosoké. A felhasználói oldalon lévő fűtési berendezések korszerűsítése, karbantartása a lakóközösség és a lakástulajdonosok feladata. 
A fűtőtestek (radiátorok) cseréje és termosztatikus szelepek felszerelése a lakóközösségtől függetlenül, egyénileg is elvégezhető.  

A fogyasztói rendszeren lévő probléma elhárítása nem tartozik a TERMOSTAR Kft. alapszolgáltatásába, ezért az külön számlázásra kerül. Szerelőink a megbeszélt napon és időben felkeresik a hibát bejelentő felhasználót és elvégzik a szükséges munkákat.


• Módosíthatom-e a havonta kiszámlázott használati melegvíz célú mennyiséget (előleget)?

A használati melegvíz havi részfizetéseit (a tervezett vízköbméter felhasználást) Ön évközben is módosíthatja: 
- személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatti ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben,
- telefonon a 76/44-80-10 vagy a 76 / 504-040-es számokon,
- e-mail küldésével az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen.

• Hogyan spórolhatok a melegvízzel?

- Csökkentse a folyó víz használatát (pl. mosogatás, fogmosás)! 
  Csak akkor és annyi időre folyassa a melegvizet, amennyire valóban szükséges!
- Zuhanyozzon fürdés helyett! Egy fürdőkád melegvízzel történő feltöltése kb. háromszor annyi víz és energia   felhasználásába kerül, mint egy 6 perces zuhanyozás.
- A csepegő csapokat mielőbb javíttassa meg!
- Használjon egykaros keverőcsapokat, légkeveréses csapfejeket és takarékos zuhanyfejeket!

Hol és milyen feltételekkel kaphatok igazolást arról, hogy nincs hátralékom, vagy ha van, mekkora összegű?

Személyesen – ügyfélfogadási időben – az ügyfélszolgálati irodánkban kérhet igazolást a díjfizető az aktuális egyenlegéről vagy a díj rendezettségéről. A díjfizető akadályoztatása esetén meghatalmazottja is eljárhat az ügyében, két tanúval ellátott meghatalmazással, melynek formanyomtatványa honlapunkról letölthető.
Kérés esetén lakcímre postázzuk az igazolást.
Személyes ügyintézéshez kérjük, hogy személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya) minden esetben hozza magával!


 Milyen számlaszámra utalhatom a tartozásomat?

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Utalása esetén, kérjük, hivatkozzon a „Közlemény” rovatban, a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként, illetve az egyenlegközlőnkön! 




Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu







                                                                             

A legjobb munkahely

2012. 10. 17.

A legjobbak között a

KECSKEMÉTI TERMOSTAR Kft.

teljes hír »

Közérdekű tájékoztató

2012. 09. 10.

Ügyfélszolgálati időpont egyeztetés

teljes hír »

Kérdőív

2011. 04. 12.

a távhőszolgáltatásról

 

 

teljes hír »