Tisztelt Fogyasztóink!
 
 
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus-járvány megfékezése érdekében bevezetett korlátozó intézkedések miatt 2020. november 11-étől megváltozik a TERMOSTAR Kft. Akadémia krt. 4. sz. alatt található ügyfélszolgálati irodájának csütörtöki, hosszabbított ügyfélfogadási rendje. Az eddigi 8:00-20:00 óra helyett 
 
csütörtökönként

reggel 7:00 órától 19:00 óráig

tart nyitva ügyfélszolgálatunk.
 

A további napokon az ügyfélszolgálati iroda nyitvatartása változatlan. 
 
Kérjük, hogy amennyiben lehetősége van rá, intézze ügyeit otthona biztonságából!
Kéréseiket, bejelentéseiket a személyes ügyfélszolgálati iroda helyett az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címre küldjék, vagy tárcsázzák ügyfélszolgálatunkat a 76/50-40-40-es, illetve műszaki ügyfélszolgálatunkat az éjjel-nappal hívható 76/48-18-18-as telefonszámon! 

Tegyünk meg mindet a járvány megfékezése 

és egészségünk megőrzése érdekében!



 

 


 

2020. novemberi hírlevél



Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!


Fogyasztóink és munkatársaink egészségének megóvása érdekében kérjük, a személyes megkeresés helyett válasszák a telefonos és elektronikus ügyintézést! Tájékoztatjuk Önöket, hogy ügyfélszolgálati irodánkban a koronavírus-járvány második hullámára való tekintettel fokozott óvintézkedések vannak érvényben. Kerüljék el a várakozást! Intézzék ügyeiket kényelmesen, otthonuk biztonságából!


KÖSZÖNJÜK A KÖZÖS KÉPVISELŐK ÉS FŰTÉSI MEGBÍZOTTAK MUNKÁJÁT!

Társaságunk az idei esztendőben is elvégezte a szükséges karbantartásokat a jogszabályban meghatározott határidőre, így a kecskeméti távhőrendszer szeptember 15-e óta készen állt arra, hogy ismét melegek lehessenek a radiátorok a távhős otthonokban.  Társaságunk – a vonatkozó törvényi előírásoknak megfelelően – szeptember 15-étől a következő év május 15-éig áll Fogyasztói rendelkezésére fűtési szolgáltatással (157/2005. (VIII.15.) Korm. rendelet). 

A zökkenőmentes fűtésindításhoz nagy mértékben hozzájárult a Fűtési Megbízottak közreműködése. Köszönjük, hogy sokan csatlakoztak kezdeményezésünkhöz, és valamennyi lakó érdekében Közös Képviselőként, illetve Fűtési Megbízottként támogatták munkánkat! Továbbra is várjuk az újabb megbízottak jelentkezését.

A KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. a járványveszély ideje alatt kiemelt figyelmet fordít az üzembiztonság stabil fenntartását szolgáló feladatok elvégzésére. Ezért a pandémiás időszakban a külső munkavégzések közül azokat áll módunkban teljesíteni, amelyek lakhatást akadályozó problémát szüntetnek meg. (Pl.: radiátor lyukadás, csőtörés).  

A szolgáltatás biztonságának fenntartása érdekében, kérjük Fogyasztóinkat, hogy a radiátorok cseréjét, illetve áthelyezését a fűtési szezonon kívül ütemezzék, hogy képzett szakembereink segíthessék a munkálatok megfelelő minőségben történő elvégzését. Erre május 16-a és augusztus 31-e között 3 és fél hónap áll rendelkezésre.

A távfűtött épületek fűtési rendszere a társasház/lakásszövetkezet közös tulajdona. A rendszert érintő átalakítások hatása a teljes épület fűtési rendszerére negatív kihatással lehetnek, ha azok nem szakszerűek. Közös célunk, hogy stabil szolgáltatással járulhassunk több mint 40.000 kecskeméti fogyasztónk biztonságos hétköznapjaihoz. Különösen igaz ez a járványveszély idején. Kérjük, legyenek partnereink ebben! Köszönjük együttműködésüket!


SZÁMLÁZÁSI INFORMÁCIÓK

A TERMOSTAR Kft. a 2020/2021. évi fűtési idényben, a fűtési szezon hónapjaiban (október és a következő év áprilisa között) a számlázandó fűtési hődíj-részfizetést a 2019/2020. évi fűtési idény tényleges hőfogyasztását alapul véve számlázza ki a lakástulajdonosoknak. 

A 2020. november havi számla teljes fűtési hődíj-részfizetést tartalmaz. Ha módosítani szeretné a fűtési hődíj részfizetés összegét, erre a következő módon van lehetősége: az ugyfelszolgalat@termostar.hu címre küldött e-mailben, postai levélben vagy ügyfélszolgálatunkon személyesen. (Cím: Kecskemét, Akadémia krt. 4.)


KÉNYELMES MEGOLDÁS: KÉRJE TÚLFIZETÉSÉNEK ÁTVEZETÉSÉT! 

Ha az elszámolásokból folyószámláján túlfizetés jelentkezik, az elszámolásokat (melegvíz, fűtési hődíj) követően, kérésére az összeget beszámítjuk a következő időszakra. Önnek nincs más dolga, mint kitölteni és visszajuttatni Társaságunkhoz a megküldött Nyilatkozatot. 
A gyorsabb ügyintézés érdekében a nyilatkozat a nyomtatványok letöltése menü pontból elérhető, nyomtatható, és online visszaküldhető az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címre. 

Azok a Fogyasztóink, akik 2020. december 31-ig kitöltve, aláírva visszaküldik Társaságunkhoz a nyilatkozatot, sorsoláson vesznek részt. 

10 szerencsés Fogyasztónkat 10.000 forint értékű ajándékkal jutalmazunk! 


VÁRJUK ÉRTÉKES VÉLEMÉNYÉT! - ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉG FELMÉRÉS



Számunkra fontos az Önök véleménye! Ezért arra kérjük Fogyasztóinkat, legyenek segítségünkre néhány kérdés megválaszolásával, hogy szolgáltatásunk minőségét tovább tudjuk javítani! Köszönjük megtisztelő bizalmát, amellyel támogatja szolgáltatásunk színvonalának további emelését! 

Azok a Fogyasztóink, akik 2020. november 30-ig kitöltve, aláírva visszaküldik Társaságunkhoz az ügyfél-elégedettségi felmérésünket, sorsoláson vesznek részt. 



FELHÍVÁS A BANKI UTALÁSSAL TÖRTÉNŐ SZÁMLA KIEGYENLÍTÉS AZONOSÍTÁSÁHOZ

Kérjük, banki utalással történő számlabefizetéskor a Közlemény rovatban minden esetben tüntessék fel a felhasználó nevét, utalandó számla sorszámát, valamint a felhasználó azonosító számát, amely a számla jobb oldalán található, a bekeretezett résznél. Az azonosító szám T betűvel kezdődik, amelyet 5 számjegy követ.


FOGYASZTÓVÉDELMI SZERVEZETEK ÉS FELHASZNÁLÓI ÉRDEKKÉPVISELETEK ELÉRHETŐSÉGEI

A TERMOSTAR Kft. munkatársai mindent megtesznek annak érdekében, hogy a szolgáltatással, illetve a számlákkal kapcsolatos esetleges észrevételeket a lehető leggyorsabban, Fogyasztóink számára is megnyugtató módon rendezzék. 

Amennyiben Fogyasztónk az ügyfélszolgálattól kapott válasszal, intézkedéssel nem ért egyet, azt nem fogadja el, észrevételének felülvizsgálatát kérheti a Kft. fogyasztóvédelmi referensétől vagy ügyvezető igazgatójától. 

Ha a felülvizsgálati lehetőséggel nem kíván élni, vagy annak eredményét nem tartja kielégítőnek, lehetősége van jogorvoslatért a szolgáltatással kapcsolatos vitás ügy – fogyasztói jogvita – bírósági eljáráson kívüli rendezésére. Ilyen esetben az alábbi hivatalokhoz lehet fordulni:

• Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
    6001 Kecskemét, Pf.: 228.
Telefon: 76/501-525, 76/501-532
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu, Honlap: bacsbekeltetes.hu

• Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Fogyasztóvédelmi Osztály
6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.
Telefon: 76 / 795 710 
E-mail cím: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu, Hivatali Kapu: KMETFOGY

A fogyasztóvédelmi hatósági eljárásban a Fogyasztónak igazolnia kell, hogy az eljárás alapjául szolgáló panaszt a távhőszolgáltató felé előzetesen megtette.



 

 

ÜLTESS FÁT! TEGYÜK ZÖLDEBBÉ KECSKEMÉTET!

TERMOSTAR LAKOSSÁGI FÁSÍTÁSI PROGRAM

 

A KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. 2020. októberében ünnepli alapításának 25. évfordulóját. A jeles eseményt Társaságunk történetének legjelentősebb lakossági akciójával szeretnénk egész Kecskemét számára ünneppé tenni.

 

Az ’Ültess fát! Tegyük zöldebbé Kecskemétet!’ Lakossági Fásítási Program keretében a TERMOSTAR Kecskemét város vezetésével egyeztetve – egyúttal Kecskemét alapításának 651. évfordulójáról is megemlékezve - összesen 651 facsemetét adományoz magánszemélyeknek, civil szervezeteknek és intézményeknek, akik vállalják, hogy elültetik és a következő években, évtizedekben gondját viselik a növényeknek, így téve még zöldebbé Kecskemétet.

 

A részletekhez kattintson a logóra!

Tisztelt Regisztrálók! Kedves Faültetők!


Szívből köszönjük, hogy nagyon sokan csatlakoztak az ’Ültess fát! Tegyük zöldebbé Kecskemétet!’ TERMOSTAR Lakossági Fásítási Programhoz! Örömmel jelentjük be, hogy valamennyi facsemete gazdára talált, s így hamarosan több, mint 600 fával lesz zöldebb városunk.


 
November 6-án a TERMOSTAR Kft. csapata, valamint az önkormányzat munkatársai, civil szervezetek ésmagánszemélyek összesen 31 facsemetét ültettek el az egykori Centrum áruház környékén.
 
 
Ezzel jelképesen megkezdődött fásítási programunk 2. szakasza: a facsemeték elültetése. 

 
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy ’Az ültess fát! Tegyük zöldebbé Kecskemétet!’ TERMOSTAR Lakossági Fásítási Program keretében igényelt facsemeték a következő időpontban és helyszínen vehetők át: 

 
 

Időpont: 2020. november 18-a és december 19-e között,


Helyszín: KEFAG Zrt. Juniperus Parkerdészet

(Kecskemét, Mártírok útja 88).



Juniperus Parkerdészet nyitvatartása:

H.-P. 8:00 – 16:00 óráig
Szo.: 8:00 – 14 óráig
Vas.: Zárva


Az ünnepi nyitvatartásról további információ: www.juniperus.hu 

Tel.: (+36) 76/501-625



Kérjük, hogy a facsemeték átvételéhez vigyék magukkal az ’Ültess fát!’ Facsemete átvételi kupont, amelyet az elmúlt hetekben személyesen vehettek kézhez a TERMOSTAR Kft. Akadémia krt.-i Irodaházában.

A facsemeték mérete (fajtától függően): 1,5-2,5m. 

Azok a regisztrálók, akik nem vették át kuponjukat, kérjük, hogy mielőbb vegyék fel velünk a kapcsolatot e-mailben a zoldkecskemet@termostar.hu címre küldött levélben, hogy eljuttathassuk hozzájuk a facsemete átvételéhez szükséges dokumentumot. Ugyanezen a címen jelezhetik regisztrálóink, ha akadályba ütközik a csemete átvétele.

Mindannyian sokáig szeretnénk élvezni a most elültetett fák jótékony hatásait. Ezért, kérjük, a csemete átvételekor is tartsák be a szükséges egészségvédelmi óvintézkedéseket! Fontos, hogy csak egészséges, tünetmentes állapotban lehet a csemetékért menni. Betegség, vagy egyéb akadályoztatás (pl. karantén) esetén, kérjük, jelezzék ezt, és félretesszük az igényelt fát mindaddig, míg biztonságos körülmények között mindenki átveheti.

Vigyázzunk egymásra! Vigyázzunk magunkra!
 
 

 
Köszönjük, hogy csatlakoztak kezdeményezésünkhöz, és együtt tehetjük zöldebbé Kecskemétet!

 


 

 

 2020. évi  Ügyfél-elégedettségi felmérés

a kecskeméti távhőszolgáltatásról

 


 

Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink!


Válasszák Önök is az ügyintézés legbiztonságosabb módját! A személyes megkeresés helyett részesítsék előnyben a telefonos és elektronikus ügyintézést! Őrizzük meg együtt Fogyasztóink és Munkatársaink egészségét, valamint szolgáltatásunk biztonságát!

 



1000 FT JÓVÁÍRÁSÁVAL KÖSZÖNJÜK MEG, HA E-SZÁMLÁRA VÁLT!

Azoknak a Fogyasztóinknak, akik e-számlára váltanak és az év végéig hátralék nélkül, pontosan rendezik befizetéseiket, megduplázzuk a kedvezményt! Így összesen 2000 Ft kerül jóváírásra számlájukon.

A különleges akcióban részt vesznek jelenlegi e-számlás és egyéb módon befizetést teljesítő ügyfeleink is. Ha év végéig pontosan teljesítik befizetéseiket, 1000 Ft-ot jóváírunk számlájukon!  

Fontos! Az e-számlához csekk (készpénz átutalási megbízás) nem mellékelhető. Az e-számlák befizetésére ügyfeleinknek a következő lehetőségek állnak rendelkezésre:
• csoportos beszedésre felhatalmazás a folyószámlát vezető pénzintézetnek,
• SimplePay online bankkártyás fizetés,
• egyedi banki átutalás,
• ügyfélszolgálaton történő pénztári befizetés.


         

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 2-tól ügyfélszolgálatunk és pénztárunk a megszokott nyitvatartási időpontokban fogadja fogyasztóinkat.

 

Kérjük, hogy szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyeik intézésénél a személyes megkeresés helyett a telefonos és az elektronikus úton történő ügyintézést részesítsék előnyben.

 

 

1. Személyes ügyintézés során a várakozásra, belépésre, ügyintézésre vonatkozó szabályok:

 

- Várakozás az ügyféltéren kívül, egymástól minimum 1,5 méteres távolságban történhet.

 

- Beteg, lázas, köhögő állapotban az ügyféltérbe a belépés szigorúan tilos!

 

- Az ügyféltérbe belépni kizárólag a szájat és az orrot takaró maszkban, vagy azt helyettesítő védőeszközben lehet. Kérjük, hogy belépés előtt használják a kihelyezett kézfertőtlenítőt!

 

- Ügyintézésre egyszerre az ügyféltérbe egy Fogyasztó léphet be ügyintézőnként (kivéve a segítőre szorulók, ill. tulajdonosváltozás bejelentésekor a régi és új tulajdonos együttesen).

 

- Befizetés teljesítése céljából a pénztárban egy Fogyasztó tartózkodhat.

 

Időpontfoglalás az Ügyfélszolgálatra: www.termostar.hu vagy 76/44-80-10-es telefon.

 

A TERMOSTAR Kft. továbbra is kiemelten fontosnak tartja a biztonságos ellátást. Ezért az üzembiztonság fenntartását szolgáló munkákon kívül kizárólag olyan külső munkavégzéseket vállal, amelyek lakhatást akadályozó problémát szüntetnek meg. (Pl. radiátor lyukadás, csőtörés, nincs melegvíz). Megrendelésre elvégezzük a rendszer ürítését-töltését.

 

FONTOS! Felhívjuk Fogyasztóink figyelmét, hogy abban az esetben, ha a távhőszolgáltatóra hivatkozva, a felsoroltaktól eltérő munka miatt szeretne valaki bejutni a lakásba (pl. használati melegvíz-mérő csere, légtelenítés, költségosztó leolvasása stb.) minden esetben kérjék el az illető sorszámozott, fényképes TERMOSTAR-igazolványát (kitűzőjét) és megbízólevelét. A fényképes kitűzőn található 76/50-40-40 telefonszámon ellenőrizhetik, hogy a személy a TERMOSTAR Kft. megbízásából végez-e munkát.

 


 

 

Bővíti csapatát a TERMOSTAR Kft.

 

 

 

Stabil munkahelyet és biztos jövedelmet nyújtó állásajánlatokkal várja a TERMOSTAR Kft. mindazokat, akik hosszú távú megoldást keresnek!

 

Társaságunk eddigi történetének legjelentősebb fejlesztésének megvalósítása előtt áll. A kiemelt beruházás zöldebbé teszi városunkat, és éppen akkor ad lehetőséget csapatunk bővítésére, amikor a legnagyobb szükség van munkahelyekre.

 

Ha Ön biztos munkát keres, várjuk jelentkezését a következő munkakörökbe:

 

- Víz-, gáz-, fűtésszerelő,

 

- Kazángépész-fűtő,

 

 

A járványveszély miatt sokan kerültek nehéz helyzetbe. Ezért a TERMOSTAR Kft. a kazángépész-fűtő munkakör esetén azoknak a jelentkezését is várja, akik nem rendelkeznek a munkakör betöltéséhez szükséges végzettséggel. A felvételt nyert jelentkezők munka mellett, teljes fizetéssel sajátíthatják el a szükséges ismereteket.

 

 

 


 
 

 

 







Gyakran Ismételt Kérdések


• Miért kell kérnem a Közös képviselő hozzájárulását a radiátorcseréhez?

A Közös képviselő koordinálja a radiátor cserét tervező lakók igényeit, hogy a munkálatok a lehető legkevesebb költséggel járjanak (pl. a fűtővíz ürítés-töltés számának minimalizálása miatt).
(Amennyiben – meghibásodás esetén – fűtési idényben szükséges elvégezni a radiátor cseréjét, a munkálatok idejére a többi lakónak is nélkülöznie kell a szolgáltatást).

• Radiátorcsere esetén miért kell a fűtővíz töltéséért-ürítéséért fizetni, ha nyáron úgy sincs feltöltve a rendszer?

A fűtési rendszer egész évben fel van töltve fűtővízzel, nyáron csak annak megfelelő felfűtése és keringtetése áll. Leürítésére csak javítások, karbantartások, radiátorcserék esetén van szükség, de a korrodálódás megelőzése miatt a rendszer – a munkálatok befejezésével – fűtővízzel feltöltésre kerül.  

• Milyen víz kering a rendszerben?

A rendszerben kezelt, lágy fűtővíz kering.

• Miért kell kinyitnom nyáron a radiátorszelepeket?

Fűtéskorszerűsített lakások esetén a szeleptányér leragadásának, így a rendellenes működés elkerülésének érdekében kell kinyitni a radiátorszelepeket.
A fűtési idényen kívül mindig legyenek nyitva a termosztatikus szelepek, hogy az őszi fűtés indítás zavartalanul megtörténhessen!

• Ki a radiátor és az épületben lévő csővezetékek tulajdonosa?
• Kinek kell ezeknek a karbantartásáról gondoskodni?

Az épületen belül lévő fűtési és melegvíz hálózat a lakóközösség osztatlan közös tulajdona, a radiátorok és a csaptelepek a lakástulajdonosoké. A felhasználói oldalon lévő fűtési berendezések korszerűsítése, karbantartása a lakóközösség és a lakástulajdonosok feladata. 
A fűtőtestek (radiátorok) cseréje és termosztatikus szelepek felszerelése a lakóközösségtől függetlenül, egyénileg is elvégezhető.  

A fogyasztói rendszeren lévő probléma elhárítása nem tartozik a TERMOSTAR Kft. alapszolgáltatásába, ezért az külön számlázásra kerül. Szerelőink a megbeszélt napon és időben felkeresik a hibát bejelentő felhasználót és elvégzik a szükséges munkákat.


• Módosíthatom-e a havonta kiszámlázott használati melegvíz célú mennyiséget (előleget)?

A használati melegvíz havi részfizetéseit (a tervezett vízköbméter felhasználást) Ön évközben is módosíthatja: 
- személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatti ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben,
- telefonon a 76/44-80-10 vagy a 76 / 504-040-es számokon,
- e-mail küldésével az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen.

• Hogyan spórolhatok a melegvízzel?

- Csökkentse a folyó víz használatát (pl. mosogatás, fogmosás)! 
  Csak akkor és annyi időre folyassa a melegvizet, amennyire valóban szükséges!
- Zuhanyozzon fürdés helyett! Egy fürdőkád melegvízzel történő feltöltése kb. háromszor annyi víz és energia   felhasználásába kerül, mint egy 6 perces zuhanyozás.
- A csepegő csapokat mielőbb javíttassa meg!
- Használjon egykaros keverőcsapokat, légkeveréses csapfejeket és takarékos zuhanyfejeket!

Hol és milyen feltételekkel kaphatok igazolást arról, hogy nincs hátralékom, vagy ha van, mekkora összegű?

Személyesen – ügyfélfogadási időben – az ügyfélszolgálati irodánkban kérhet igazolást a díjfizető az aktuális egyenlegéről vagy a díj rendezettségéről. A díjfizető akadályoztatása esetén meghatalmazottja is eljárhat az ügyében, két tanúval ellátott meghatalmazással, melynek formanyomtatványa honlapunkról letölthető.
Kérés esetén lakcímre postázzuk az igazolást.
Személyes ügyintézéshez kérjük, hogy személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya) minden esetben hozza magával!


 Milyen számlaszámra utalhatom a tartozásomat?

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Utalása esetén, kérjük, hivatkozzon a „Közlemény” rovatban, a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként, illetve az egyenlegközlőnkön! 




Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.
 
 
Az ügyintézéshez kérjük, minden esetben készítse elő a felhasználó azonosító számot (amely a távhőszámla jobb oldalán lévő fehér bekeretezett rész első sorában található T betű és az azt követő 5 számjegy).
 




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu




Ültess fát!

2020. 08. 13.

Tegyük zöldebbé Kecskemétet

teljes hír »

Házon belül Termorzsival

2020. 05. 27.

Pályaművek megtekintése

teljes hír »

Váltson E-számlára!

2020. 04. 07.

 
Válassza a legbiztonságosabb számlabefizetési módot
 

teljes hír »