Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink! 


 
Június 1. a meteorológiai nyár első napja, június 21. a csillagászati nyár kezdete. Ezen a napon a leghosszabb a Nap égen megtett útja, a Ráktérítő magasságában tűz merőlegesen a földre. 

 

A nyár a lakás felújítások legalkalmasabb időpontja.
 
A TERMOSTAR Kft. is a nyári hónapokra ajánlja a távfűtött kecskeméti lakások fűtés rendszerének felülvizsgálatát, karbantartását, melyet most Ön is kedvezményesen vehet igénybe!

 

Fűtési rendszerének karbantartását, javítását ne hagyja őszre!
 
Rendelje meg mielőbb a tervezett munkákat, a radiátor cseréjét!

 

A 2016. június vagy július hónapban elvégzett munkák díjából 10 % kedvezményt adunk!


- A radiátor cserék feltételei

1. A Közös képviselő Hozzájáruló Nyilatkozatának beszerzése és annak eljuttatása a TERMOSTAR Kft-hez

2. Az új radiátor műszaki paramétereinek meghatározása:
- elvárt üzemi nyomása minimum 6 bar
- radiátor magassága jellemzően 500 mm – 600 mm
- az új radiátor a régivel azonos anyagú (Széchenyi- és Árpádvárosban húzott alumínium radiátorok (nem öntvény), a nem házgyári épületekben acéllemez radiátorok beépítését javasoljuk), a régivel azonos kötéstávolságú és azonos teljesítményű legyen
- a radiátor beszerzése a fogyasztó feladata

3. A szolgáltató megkeresése
- A Közös képviselői Hozzájáruló Nyilatkozat birtokában a szerelés előtt néhány nappal meg kell rendelni a fűtővíz leürítését, és a szerelést követően a rendszer feltöltését. Ezt megteheti személyesen munkaidőben a TERMOSTAR Kft. Akadémia krt.4. sz. alatti ügyfélszolgálatán (műszaki ügyfélszolgálatos munkatársainknál), munkaidőn kívül az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen
- A radiátorcserét a fűtési idény kezdetéig, szeptember 15-éig be kell fejezni, hogy a fűtésindítási előkészületeket el tudjuk végezni!

4. Kapcsolatfelvétel a „költségmegosztós” céggel
Azokban az épületekben, ahol a radiátorokra költségmegosztó van felszerelve, a radiátor cseréjét a költségmegosztós cégnek be kell jelenteni, akik elvégzik az adatok leolvasását, a költségmegosztók leszerelését, majd felszerelik az új radiátorokra a költségmegosztót. A munkák megrendelésének módját és a szerelési költségeket a költségmegosztókat forgalmazó cég határozza meg.

5. A kivitelező kiválasztása
- Ha a radiátorcserével a TERMOSTAR Kft-t bízza meg – árajánlat adást követően – a megrendelést írásban kérjük eljuttatni ügyfélszolgálatunkhoz.
- A radiátorcserével – cégünktől független – más szakszerelőt is megbízhat.

- A radiátor cserék díjai (bruttó, áfá-val együtt), melyeket az elvégzett munkák után a helyszínen, számla alapján készpénzben kell rendezni:

- fűtővíz leengedése, majd visszatöltése a rendszerbe:                 6000 Ft
- kiszállási díj:                                                                                          2000 Ft
- óradíj (le- és felszerelés):                                                                   3500 Ft
- 10% díjkedvezmény június és július hónapokban!
- egyéb anyag költségek (pl. elzáró golyóscsap, radiátor tartó, stb.): szükség szerint



- Közös képviselők figyelmébe ajánljuk!

Több társasházból is jelezték, hogy a melegvíz nem azonnal jön a csap megnyitása után. A probléma megoldására van lehetőség, a használati melegvíz rendszer felső pontján automata légtelenítő beépítésével. Cél: a légtelenítő alkalmazásával műszakilag megoldható a cirkulációs rendszer tökéletes működése és ezáltal a melegvízcsap megnyitása után a lehető leghamarabb megjelenik a melegvíz. A nyár folyamán a légtelenítők kedvezményes beépítését ajánljuk. Részletekről érdeklődhet műszaki ügyfélszolgálatunkon, az alábbi címeken!

Megrendelését kérjük írásban juttassa el hozzánk az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címre (tárgy: HMV rendszer légtelenítése), vagy levélben a KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. 6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4. sz. alá! 

További információért kérjük, hívja műszaki ügyfélszolgálatunkat a 76/48-18-18 telefonszámon!







Gyakran Ismételt Kérdések


• Miért kell kérnem a Közös képviselő hozzájárulását a radiátorcseréhez?

A Közös képviselő koordinálja a radiátor cserét tervező lakók igényeit, hogy a munkálatok a lehető legkevesebb költséggel járjanak (pl. a fűtővíz ürítés-töltés számának minimalizálása miatt).
(Amennyiben – meghibásodás esetén – fűtési idényben szükséges elvégezni a radiátor cseréjét, a munkálatok idejére a többi lakónak is nélkülöznie kell a szolgáltatást).

• Radiátorcsere esetén miért kell a fűtővíz töltéséért-ürítéséért fizetni, ha nyáron úgy sincs feltöltve a rendszer?

A fűtési rendszer egész évben fel van töltve fűtővízzel, nyáron csak annak megfelelő felfűtése és keringtetése áll. Leürítésére csak javítások, karbantartások, radiátorcserék esetén van szükség, de a korrodálódás megelőzése miatt a rendszer – a munkálatok befejezésével – fűtővízzel feltöltésre kerül.  

• Milyen víz kering a rendszerben?

A rendszerben kezelt, lágy fűtővíz kering.

• Miért kell kinyitnom nyáron a radiátorszelepeket?

Fűtéskorszerűsített lakások esetén a szeleptányér leragadásának, így a rendellenes működés elkerülésének érdekében kell kinyitni a radiátorszelepeket.
A fűtési idényen kívül mindig legyenek nyitva a termosztatikus szelepek, hogy az őszi fűtés indítás zavartalanul megtörténhessen!

• Ki a radiátor és az épületben lévő csővezetékek tulajdonosa?
• Kinek kell ezeknek a karbantartásáról gondoskodni?

Az épületen belül lévő fűtési és melegvíz hálózat a lakóközösség osztatlan közös tulajdona, a radiátorok és a csaptelepek a lakástulajdonosoké. A felhasználói oldalon lévő fűtési berendezések korszerűsítése, karbantartása a lakóközösség és a lakástulajdonosok feladata. 
A fűtőtestek (radiátorok) cseréje és termosztatikus szelepek felszerelése a lakóközösségtől függetlenül, egyénileg is elvégezhető.  

A fogyasztói rendszeren lévő probléma elhárítása nem tartozik a TERMOSTAR Kft. alapszolgáltatásába, ezért az külön számlázásra kerül. Szerelőink a megbeszélt napon és időben felkeresik a hibát bejelentő felhasználót és elvégzik a szükséges munkákat.


• Módosíthatom-e a havonta kiszámlázott használati melegvíz célú mennyiséget (előleget)?

A használati melegvíz havi részfizetéseit (a tervezett vízköbméter felhasználást) Ön évközben is módosíthatja: 
- személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatti ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben,
- telefonon a 76/44-80-10 vagy a 76 / 504-040-es számokon,
- e-mail küldésével az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen.

• Hogyan spórolhatok a melegvízzel?

- Csökkentse a folyó víz használatát (pl. mosogatás, fogmosás)! 
  Csak akkor és annyi időre folyassa a melegvizet, amennyire valóban szükséges!
- Zuhanyozzon fürdés helyett! Egy fürdőkád melegvízzel történő feltöltése kb. háromszor annyi víz és energia   felhasználásába kerül, mint egy 6 perces zuhanyozás.
- A csepegő csapokat mielőbb javíttassa meg!
- Használjon egykaros keverőcsapokat, légkeveréses csapfejeket és takarékos zuhanyfejeket!

Hol és milyen feltételekkel kaphatok igazolást arról, hogy nincs hátralékom, vagy ha van, mekkora összegű?

Személyesen – ügyfélfogadási időben – az ügyfélszolgálati irodánkban kérhet igazolást a díjfizető az aktuális egyenlegéről vagy a díj rendezettségéről. A díjfizető akadályoztatása esetén meghatalmazottja is eljárhat az ügyében, két tanúval ellátott meghatalmazással, melynek formanyomtatványa honlapunkról letölthető.
Kérés esetén lakcímre postázzuk az igazolást.
Személyes ügyintézéshez kérjük, hogy személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya) minden esetben hozza magával!


 Milyen számlaszámra utalhatom a tartozásomat?

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Utalása esetén, kérjük, hivatkozzon a „Közlemény” rovatban, a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként, illetve az egyenlegközlőnkön! 




Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu


 


 

 

                                                                             

termostar

2016. 06. 16.

A megújuló hőforrás

teljes hír »

Közlemény

2015. 10. 29.

Pályázati támogatás

 

 

teljes hír »

Közlemény

2014. 02. 01.

Pályázati támogatás

 

 

teljes hír »

A legjobb munkahely

2012. 10. 17.

A legjobbak között a

KECSKEMÉTI TERMOSTAR Kft.

teljes hír »