Tisztelt Fogyasztóink!



Fontosnak tartjuk, hogy a változásokról, és az aktuális információkról ezúttal is időben tájékoztassuk Önöket.


1. Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. november 10-én és december 1-jén pénztárunk és ügyfélszolgálatunk
zárva tart.

2. Időpont egyeztetés otthonról: 

Akik időpontot egyeztetnek, azokat várakozás nélkül, az általuk kért időpontban, soron kívül fogadjuk ügyfélszolgálatunkon. 
Ez megtehető telefonon (76/44-80-10) és elektronikus úton is a www.termostar.hu/idopontegyeztetes oldalon


E-mailen:   ugyfelszolgalat@termostar.hu  címen


Telefonon munkaidőben a 76/44-80-10-es és a 76/50-40-40-es telefonszámokra az alábbi ügyekben várjuk hívásaikat:
- adatváltozás, levelezési cím változás bejelentése,
- melegvíz havi előlegének (részfizetésének) módosítása, 
- számlareklamáció, folyószámla egyenleg, fizetési felszólítókkal kapcsolatos egyeztetés, stb.


3. Tájékoztatás az elektronikus számlával (e-számla) kapcsolatosan: 

Az e-számla igényléséhez – melyet a honlapunk első menüsorában talál e-számla regisztráció megnevezéssel – az alábbi adatokra lesz szükség: 
- előfizető neve, 
- felhasználó azonosító szám (mely a távhőszámla jobb oldalán lévő fehér bekeretezett rész első sorában található, a T kódot követően, a / jel utáni 6 számjegy), 
- telefonszám, 
- e-mail cím, 
- jelszó. 

A regisztráció során megadott e-mail címre elküldünk Önnek egy megerősítő e-mailt. Amennyiben a levél nem érkezne meg 1 órán belül, úgy kérjük, hogy vizsgálja meg a levelezőrendszere egyik (rejtett) menüsorában található SPAM könyvtárát! 
Regisztrációja csak a megerősítő e-mailben található linkre kattintás után válik aktívvá, a későbbiekben bejelentkezni a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval lehet. 


4. A 2018. november havi számla teljes havi fűtési hődíjelőleget tartalmaz:

A TERMOSTAR Kft. a fűtési szezon hónapjaiban (október és a következő év áprilisa között) a havonta fizetendő hődíjak összegét a 2018/2019. évi fűtési idényben az előző két évi hőfelhasználás alapján számlázza ki a lakástulajdonosoknak. 
A havi összegek előlegként (részfizetésként) kezelendők. 

A körülményekben történő változás esetén a hődíjelőleg (GJ/hó) módosítható személyesen az ügyfélszolgálaton (Akadémia krt. 4.) vagy levélben, illetve e-mailben a kecskemet@termostar.hu címen (telefonon nincs mód a hődíjelőleg megváltoztatására). 


5. Távhőfejlesztés a füstmentes belvárosért:


Folytatódik a TERMOSTAR Kft. belvárosi távhőrendszerének bővítése Kecskeméten. A KEHOP 5.3.1. pályázat első ütemének keretében, közel 300 millió forint költséggel megvalósuló beruházásra a megnövekedett fogyasztói igények miatt van szükség. A távhő mellett döntöttek a KIK-FOR Ingatlankezelő és Forgalmazó Kft. Irodaház, a Fókusz Társasház, Fókusz Takarékszövetkezet, a Lővei Klára Kollégium, az OTP Bank Nyrt. Szabadság téri Fiókja és OTP Társasház, valamint a Kecskeméti Református Internátus és Konviktus tulajdonosai, illetve lakóközössége. A fejlesztés a Füstmentes belváros programjának fontos része! Ennek eredményeképp kevesebb lesz a füstölő kémény a belvárosban, s így javulhat a levegő minősége a fűtési szezonban. 
Hamarosan a Homokbányán, és a Hollandfaluban is megkezdődnek távhőrendszer bővítését célzó munkák. A Homokbányán – a Zöld Városrész Programhoz kapcsolódva – a TERMOSTAR Kft. átvette a „Mercedes-iskola” kazánházának üzemeltetését, és megkezdi azokat a munkákat, amelyek az ott épülő bölcsőde és nappali ellátó intézmény távhőre csatlakozását teszik lehetővé. A Hollandfaluban a Nyíri út 77.b épület önálló hőközpontjának kialakítása lesz a soron következő feladat. 


 

 









Gyakran Ismételt Kérdések


• Miért kell kérnem a Közös képviselő hozzájárulását a radiátorcseréhez?

A Közös képviselő koordinálja a radiátor cserét tervező lakók igényeit, hogy a munkálatok a lehető legkevesebb költséggel járjanak (pl. a fűtővíz ürítés-töltés számának minimalizálása miatt).
(Amennyiben – meghibásodás esetén – fűtési idényben szükséges elvégezni a radiátor cseréjét, a munkálatok idejére a többi lakónak is nélkülöznie kell a szolgáltatást).

• Radiátorcsere esetén miért kell a fűtővíz töltéséért-ürítéséért fizetni, ha nyáron úgy sincs feltöltve a rendszer?

A fűtési rendszer egész évben fel van töltve fűtővízzel, nyáron csak annak megfelelő felfűtése és keringtetése áll. Leürítésére csak javítások, karbantartások, radiátorcserék esetén van szükség, de a korrodálódás megelőzése miatt a rendszer – a munkálatok befejezésével – fűtővízzel feltöltésre kerül.  

• Milyen víz kering a rendszerben?

A rendszerben kezelt, lágy fűtővíz kering.

• Miért kell kinyitnom nyáron a radiátorszelepeket?

Fűtéskorszerűsített lakások esetén a szeleptányér leragadásának, így a rendellenes működés elkerülésének érdekében kell kinyitni a radiátorszelepeket.
A fűtési idényen kívül mindig legyenek nyitva a termosztatikus szelepek, hogy az őszi fűtés indítás zavartalanul megtörténhessen!

• Ki a radiátor és az épületben lévő csővezetékek tulajdonosa?
• Kinek kell ezeknek a karbantartásáról gondoskodni?

Az épületen belül lévő fűtési és melegvíz hálózat a lakóközösség osztatlan közös tulajdona, a radiátorok és a csaptelepek a lakástulajdonosoké. A felhasználói oldalon lévő fűtési berendezések korszerűsítése, karbantartása a lakóközösség és a lakástulajdonosok feladata. 
A fűtőtestek (radiátorok) cseréje és termosztatikus szelepek felszerelése a lakóközösségtől függetlenül, egyénileg is elvégezhető.  

A fogyasztói rendszeren lévő probléma elhárítása nem tartozik a TERMOSTAR Kft. alapszolgáltatásába, ezért az külön számlázásra kerül. Szerelőink a megbeszélt napon és időben felkeresik a hibát bejelentő felhasználót és elvégzik a szükséges munkákat.


• Módosíthatom-e a havonta kiszámlázott használati melegvíz célú mennyiséget (előleget)?

A használati melegvíz havi részfizetéseit (a tervezett vízköbméter felhasználást) Ön évközben is módosíthatja: 
- személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatti ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben,
- telefonon a 76/44-80-10 vagy a 76 / 504-040-es számokon,
- e-mail küldésével az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen.

• Hogyan spórolhatok a melegvízzel?

- Csökkentse a folyó víz használatát (pl. mosogatás, fogmosás)! 
  Csak akkor és annyi időre folyassa a melegvizet, amennyire valóban szükséges!
- Zuhanyozzon fürdés helyett! Egy fürdőkád melegvízzel történő feltöltése kb. háromszor annyi víz és energia   felhasználásába kerül, mint egy 6 perces zuhanyozás.
- A csepegő csapokat mielőbb javíttassa meg!
- Használjon egykaros keverőcsapokat, légkeveréses csapfejeket és takarékos zuhanyfejeket!

Hol és milyen feltételekkel kaphatok igazolást arról, hogy nincs hátralékom, vagy ha van, mekkora összegű?

Személyesen – ügyfélfogadási időben – az ügyfélszolgálati irodánkban kérhet igazolást a díjfizető az aktuális egyenlegéről vagy a díj rendezettségéről. A díjfizető akadályoztatása esetén meghatalmazottja is eljárhat az ügyében, két tanúval ellátott meghatalmazással, melynek formanyomtatványa honlapunkról letölthető.
Kérés esetén lakcímre postázzuk az igazolást.
Személyes ügyintézéshez kérjük, hogy személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya) minden esetben hozza magával!


 Milyen számlaszámra utalhatom a tartozásomat?

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Utalása esetén, kérjük, hivatkozzon a „Közlemény” rovatban, a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként, illetve az egyenlegközlőnkön! 




Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.
 
 
Az ügyintézéshez kérjük, minden esetben készítse elő a felhasználó azonosító számot (amely a távhőszámla jobb oldalán lévő fehér bekeretezett rész első sorában található T betű és az azt követő 5 számjegy).
 




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu




Elindult a távfűtés városunkban

2018. 09. 25.

Elindult a távfűtés városunkban

teljes hír »

Elkezdődött a belvárosi távhő- rendszer fejlesztése

2018. 09. 25.

Az új fogyasztók távhőrendszerre csatlakozását és a rendszer korszerűsítését célzó KEHOP 5.3.1. pályázat első ütemének keretében megkezdődött a TERMOSTAR Kft. belvárosi távhőrendszerének fejlesztése.

A beruházással kapcsolatos kérdésekkel hívja infóvonalunkat: 06 / 80 / 205-223

teljes hír »

Téli rezsi- csökkentés

2018. 03. 20.

 

a Kormány 39/2018. (III.12) Korm. rendeletének végrehajtásáról a fűtési célú távhőszolgáltatást igénybe vevő lakossági felhasználók részére biztosított téli rezsicsökkentésről

 

teljes hír »