Köszönjük Felhasználóinknak, akik kitöltve visszaküldték az áprilisi számlához csatolt ügyfélelégedettségi kérdőívünket! A visszaküldők között 3 db 10 000 Ft értékű ajándékcsomagot sorsoltunk ki. Nyerteseinket időközben kiértesítettük.
 
Nyereményükhöz ezúton is gratulálunk! 


Otthon Melege Program
 

Örömmel tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy az Otthon Melege Program keretében 2019. szeptemberében ismét lehetőség nyílik vissza nem térítendő állami támogatás igénylésére a távhőszolgáltatásban érintett társasházak fűtéskorszerűsítéséhez. Az összesen 2 milliárd forint keretösszegű programra azok a lakásszövetkezetek és társasházak pályázhatnak, ahol erről közgyűlési döntés születik.
 
A hőfelhasználás szabályozásának lehetővé tételével hozzávetőlegesen 10 százalékkal csökkenthető a fogyasztás, illetve az ezzel járó költség. Ezért a TERMOSTAR Kft. szakmai segítséget ajánl fel mindazoknak a kecskeméti lakóközösségnek, akik a pályázat mellett döntenek, és lakóépületükben jelenleg nem szabályozható egyedileg a fűtés.
 
Társaságunk célja, hogy a hőfelhasználás mérését és a fűtés szabályozását biztosító rendszer mielőbb elérhetővé váljon azokban a társasházakban is, ahol erre most még nincs lehetőség.
 
Az Otthon Melege Program keretében a támogatás minimális mértéke az elszámolható bruttó költségek 10 %-a, maximális mértéke az elszámolható bruttó költségek 50 %-a. A támogatás mértéke lakásonként legfeljebb 350 ezer forint lehet.
 
A korszerűsítés önrészének finanszírozásához a társasházak és lakásszövetkezetek a lakossági energiahatékonysági hitelprogram keretében 0 %-os hitellel biztosíthatják a korszerűsítés 10 % saját forrás feletti önrészének finanszírozását (VEKOP-5.2.1-17).
 
Pályázni 2019. szeptember 24-étől lehet a rendelkezésre álló forrás kimerüléséig.
 
A pályázatokat elektronikus úton kell benyújtani, a pályázati portálon keresztül. Érdemes igyekezni, hiszen a dél-alföldi régióból várhatóan több ezer pályázat érkezik a rendelkezésre álló 150,2 millió forint támogatási keretösszegre.
 
Kérjük, érdeklődjön Közös Képviselőjénél az Otthon Melege Program részleteiről!
 
A pályázattal kapcsolatos információk megtalálhatók a www.nfsi.hu oldalon, Pályázatok / Okos költségmegosztás alkalmazásának elterjesztése, radiátor csere program cím alatt. 
 
A pályázat kódszáma: ZFR-TÁV/2019.

 

 


 
 

 







Gyakran Ismételt Kérdések


• Miért kell kérnem a Közös képviselő hozzájárulását a radiátorcseréhez?

A Közös képviselő koordinálja a radiátor cserét tervező lakók igényeit, hogy a munkálatok a lehető legkevesebb költséggel járjanak (pl. a fűtővíz ürítés-töltés számának minimalizálása miatt).
(Amennyiben – meghibásodás esetén – fűtési idényben szükséges elvégezni a radiátor cseréjét, a munkálatok idejére a többi lakónak is nélkülöznie kell a szolgáltatást).

• Radiátorcsere esetén miért kell a fűtővíz töltéséért-ürítéséért fizetni, ha nyáron úgy sincs feltöltve a rendszer?

A fűtési rendszer egész évben fel van töltve fűtővízzel, nyáron csak annak megfelelő felfűtése és keringtetése áll. Leürítésére csak javítások, karbantartások, radiátorcserék esetén van szükség, de a korrodálódás megelőzése miatt a rendszer – a munkálatok befejezésével – fűtővízzel feltöltésre kerül.  

• Milyen víz kering a rendszerben?

A rendszerben kezelt, lágy fűtővíz kering.

• Miért kell kinyitnom nyáron a radiátorszelepeket?

Fűtéskorszerűsített lakások esetén a szeleptányér leragadásának, így a rendellenes működés elkerülésének érdekében kell kinyitni a radiátorszelepeket.
A fűtési idényen kívül mindig legyenek nyitva a termosztatikus szelepek, hogy az őszi fűtés indítás zavartalanul megtörténhessen!

• Ki a radiátor és az épületben lévő csővezetékek tulajdonosa?
• Kinek kell ezeknek a karbantartásáról gondoskodni?

Az épületen belül lévő fűtési és melegvíz hálózat a lakóközösség osztatlan közös tulajdona, a radiátorok és a csaptelepek a lakástulajdonosoké. A felhasználói oldalon lévő fűtési berendezések korszerűsítése, karbantartása a lakóközösség és a lakástulajdonosok feladata. 
A fűtőtestek (radiátorok) cseréje és termosztatikus szelepek felszerelése a lakóközösségtől függetlenül, egyénileg is elvégezhető.  

A fogyasztói rendszeren lévő probléma elhárítása nem tartozik a TERMOSTAR Kft. alapszolgáltatásába, ezért az külön számlázásra kerül. Szerelőink a megbeszélt napon és időben felkeresik a hibát bejelentő felhasználót és elvégzik a szükséges munkákat.


• Módosíthatom-e a havonta kiszámlázott használati melegvíz célú mennyiséget (előleget)?

A használati melegvíz havi részfizetéseit (a tervezett vízköbméter felhasználást) Ön évközben is módosíthatja: 
- személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatti ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben,
- telefonon a 76/44-80-10 vagy a 76 / 504-040-es számokon,
- e-mail küldésével az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen.

• Hogyan spórolhatok a melegvízzel?

- Csökkentse a folyó víz használatát (pl. mosogatás, fogmosás)! 
  Csak akkor és annyi időre folyassa a melegvizet, amennyire valóban szükséges!
- Zuhanyozzon fürdés helyett! Egy fürdőkád melegvízzel történő feltöltése kb. háromszor annyi víz és energia   felhasználásába kerül, mint egy 6 perces zuhanyozás.
- A csepegő csapokat mielőbb javíttassa meg!
- Használjon egykaros keverőcsapokat, légkeveréses csapfejeket és takarékos zuhanyfejeket!

Hol és milyen feltételekkel kaphatok igazolást arról, hogy nincs hátralékom, vagy ha van, mekkora összegű?

Személyesen – ügyfélfogadási időben – az ügyfélszolgálati irodánkban kérhet igazolást a díjfizető az aktuális egyenlegéről vagy a díj rendezettségéről. A díjfizető akadályoztatása esetén meghatalmazottja is eljárhat az ügyében, két tanúval ellátott meghatalmazással, melynek formanyomtatványa honlapunkról letölthető.
Kérés esetén lakcímre postázzuk az igazolást.
Személyes ügyintézéshez kérjük, hogy személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya) minden esetben hozza magával!


 Milyen számlaszámra utalhatom a tartozásomat?

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Utalása esetén, kérjük, hivatkozzon a „Közlemény” rovatban, a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként, illetve az egyenlegközlőnkön! 




Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.
 
 
Az ügyintézéshez kérjük, minden esetben készítse elő a felhasználó azonosító számot (amely a távhőszámla jobb oldalán lévő fehér bekeretezett rész első sorában található T betű és az azt követő 5 számjegy).
 




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu




Együtt a művészetért

2019. 06. 05.

Színházi kultúra támogatása

teljes hír »

Távhő- szolgáltatás Napja

2019. 04. 23.

Távhővel a tisztább levegőért

teljes hír »

Mitől meleg a radiátor?

2019. 01. 10.


Megmutatjuk!


Ritkán adódik lehetőség arra, hogy működés közben láthassunk egy fűtőművet.

Most végre fellebben a fátyol! 

teljes hír »