Közérdekű felhívás a lakosság biztonsága érdekében!


A TERMOSTAR Kft-hez lakossági bejelentés érkezett, hogy a széchenyivárosi lakásokba a szolgáltató nevében azzal az ürüggyel csöngetnek be Fogyasztókhoz, hogy jöttek készpénzben rendezni a túlfizetéseiket. 

A TERMOSTAR Kft. a túlfizetéseket kizárólag személyesen az ügyfélszolgálat pénztárában, vagy az ügyfelek által megadott bankszámlára történő utalással rendezi.

Jelenleg a szolgáltatónál nincs olyan folyamatban lévő tevékenység, melyek Fogyasztók felkeresésével járna.

Jelenleg csak megrendelésre, bejelentésre végzünk munkálatokat.

Kérjük, hogy ha a Hőszolgáltatóra hivatkozva csönget be bárki a lakásba, kérjék a személyazonosításhoz a sorszámozott, fényképes igazolványt, a kitűzőt! A fényképes kitűzőn található 76/50-40-40 telefonszámon ellenőrizhetik a TERMOSTAR Kft. megbízásából munkát végző kollégákat.

 
 
 

 

 

 
Tisztelt Fogyasztóink, Díjfizetőink! 



Több kérdés érkezett ügyfélszolgálatunkra a fűtési idény végi hődíj elszámolásokkal kapcsolatosan, ezért ismételten megosztjuk Önökkel a tudnivalókat a legutóbbi fűtési idényben elfogyasztott hő elszámolásáról, a költségek szétosztásáról.


Éves fűtési hődíj elszámolás: 

a nem fűtéskorszerűsített lakásokban az elszámoló számlák június végén elkészültek, a július havi 
számlákkal postáztuk,

a fűtéskorszerűsített lakások éves fűtési hődíj elszámolására a fogyasztási adatok beérkezésétől 
függően kerül sor.

Az egyéni fogyasztókkal, lakástulajdonosokkal való elszámolás évente egy alkalommal – a fűtési idényt követően történik.

A költségmegosztók leolvasása megtörtént, az adatok feldolgozása folyamatban van.  

A lakásonkénti költségfelosztás jóváhagyása a lakóközösség közgyűlésének határozatával történik.  A társasház Közös képviselője a jóváhagyott költségfelosztást átadja a TERMOSTAR Kft-nek, hogy a lakók részére készítse el a fűtési hődíj elszámoló számlákat. 

A költségfelosztást a Társasházközösség és a költségosztás elvégzésére SZAKOSODOTT CÉG – a közöttük fennálló szerződés szerint – végzi el.


Költségosztást végző cégek elérhetőségei:




 
 
 
 
Hírlevelünk további részében pedig a Távhőszolgáltatási elszámoló számla számlamagyarázatában részletesen tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat a számla tartalmának értelmezéséről.


A teljes számlamagyarázat áttekintése

 
 








Gyakran Ismételt Kérdések


• Miért kell kérnem a Közös képviselő hozzájárulását a radiátorcseréhez?

A Közös képviselő koordinálja a radiátor cserét tervező lakók igényeit, hogy a munkálatok a lehető legkevesebb költséggel járjanak (pl. a fűtővíz ürítés-töltés számának minimalizálása miatt).
(Amennyiben – meghibásodás esetén – fűtési idényben szükséges elvégezni a radiátor cseréjét, a munkálatok idejére a többi lakónak is nélkülöznie kell a szolgáltatást).

• Radiátorcsere esetén miért kell a fűtővíz töltéséért-ürítéséért fizetni, ha nyáron úgy sincs feltöltve a rendszer?

A fűtési rendszer egész évben fel van töltve fűtővízzel, nyáron csak annak megfelelő felfűtése és keringtetése áll. Leürítésére csak javítások, karbantartások, radiátorcserék esetén van szükség, de a korrodálódás megelőzése miatt a rendszer – a munkálatok befejezésével – fűtővízzel feltöltésre kerül.  

• Milyen víz kering a rendszerben?

A rendszerben kezelt, lágy fűtővíz kering.

• Miért kell kinyitnom nyáron a radiátorszelepeket?

Fűtéskorszerűsített lakások esetén a szeleptányér leragadásának, így a rendellenes működés elkerülésének érdekében kell kinyitni a radiátorszelepeket.
A fűtési idényen kívül mindig legyenek nyitva a termosztatikus szelepek, hogy az őszi fűtés indítás zavartalanul megtörténhessen!

• Ki a radiátor és az épületben lévő csővezetékek tulajdonosa?
• Kinek kell ezeknek a karbantartásáról gondoskodni?

Az épületen belül lévő fűtési és melegvíz hálózat a lakóközösség osztatlan közös tulajdona, a radiátorok és a csaptelepek a lakástulajdonosoké. A felhasználói oldalon lévő fűtési berendezések korszerűsítése, karbantartása a lakóközösség és a lakástulajdonosok feladata. 
A fűtőtestek (radiátorok) cseréje és termosztatikus szelepek felszerelése a lakóközösségtől függetlenül, egyénileg is elvégezhető.  

A fogyasztói rendszeren lévő probléma elhárítása nem tartozik a TERMOSTAR Kft. alapszolgáltatásába, ezért az külön számlázásra kerül. Szerelőink a megbeszélt napon és időben felkeresik a hibát bejelentő felhasználót és elvégzik a szükséges munkákat.


• Módosíthatom-e a havonta kiszámlázott használati melegvíz célú mennyiséget (előleget)?

A használati melegvíz havi részfizetéseit (a tervezett vízköbméter felhasználást) Ön évközben is módosíthatja: 
- személyesen a Kecskemét, Akadémia krt. 4. szám alatti ügyfélszolgálaton nyitvatartási időben,
- telefonon a 76/44-80-10 vagy a 76 / 504-040-es számokon,
- e-mail küldésével az ugyfelszolgalat@termostar.hu e-mail címen.

• Hogyan spórolhatok a melegvízzel?

- Csökkentse a folyó víz használatát (pl. mosogatás, fogmosás)! 
  Csak akkor és annyi időre folyassa a melegvizet, amennyire valóban szükséges!
- Zuhanyozzon fürdés helyett! Egy fürdőkád melegvízzel történő feltöltése kb. háromszor annyi víz és energia   felhasználásába kerül, mint egy 6 perces zuhanyozás.
- A csepegő csapokat mielőbb javíttassa meg!
- Használjon egykaros keverőcsapokat, légkeveréses csapfejeket és takarékos zuhanyfejeket!

Hol és milyen feltételekkel kaphatok igazolást arról, hogy nincs hátralékom, vagy ha van, mekkora összegű?

Személyesen – ügyfélfogadási időben – az ügyfélszolgálati irodánkban kérhet igazolást a díjfizető az aktuális egyenlegéről vagy a díj rendezettségéről. A díjfizető akadályoztatása esetén meghatalmazottja is eljárhat az ügyében, két tanúval ellátott meghatalmazással, melynek formanyomtatványa honlapunkról letölthető.
Kérés esetén lakcímre postázzuk az igazolást.
Személyes ügyintézéshez kérjük, hogy személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya) minden esetben hozza magával!


 Milyen számlaszámra utalhatom a tartozásomat?

OTP számlaszámunk: 11732002-20324524-00000000

Utalása esetén, kérjük, hivatkozzon a „Közlemény” rovatban, a „Felhasználó azonosító szám” T betűvel kezdődő első 5 számjegyére, amely megtalálható a számlánk első oldalának jobb oldali bekeretezett mezőjében, vagy a harmadik oldal tetején „Vevő (Fizető) azonosító” számként, illetve az egyenlegközlőnkön! 




Ügyfélszolgálatunk személyesen vagy telefonon az Akadémia krt. 4. szám alatt várja Önöket a szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyek intézésére.




Ügyfélszolgálat elérhető munkaidőben:  
  Nyitva tartás:   H-Sz: 8-15 óráig, 
                             Cs: 8-20 óráig, P: 8-12 óráig  
 Tel.: 76/44-80-10
 Email: kecskemet@termostar.hu



Hibabejelentés éjjel-nappal:
Tel.:76/48-18-18,
Email: diszpecser@termostar.hu







                                                                             

termostar

2016. 06. 16.

A megújuló hőforrás

teljes hír »

Közlemény

2015. 10. 29.

Pályázati támogatás

 

 

teljes hír »

Közlemény

2014. 02. 01.

Pályázati támogatás

 

 

teljes hír »

A legjobb munkahely

2012. 10. 17.

A legjobbak között a

KECSKEMÉTI TERMOSTAR Kft.

teljes hír »