Elindult a távfűtés városunkban

2018. 09. 25.

Elindult a távfűtés városunkban



 

Megérkezett a hűvös idő, elindult a távfűtés Kecskeméten

 

Az időjárás előrejelzésekre való tekintettel szeptember 26-án elindítja a távfűtést a TERMOSTAR Kft. A társaság szeptember 15-ére befejezte a tervezett karbantartásokat, s azóta készen állt arra, hogy szükség esetén ismét melegek lehessenek a radiátorok a távfűtéses otthonokban. Kecskeméten közel 12 ezer háztartásban, illetve a távhőhálózathoz tartozó intézményben kezdődhet meg a fűtés.
 
 
   Az elmúlt napokban folyamatosan figyelemmel követtük az időjárás-előrejelzéseket. A hétvégére várható lehűlés, illetve a fogyasztóinktól érkezett kérések miatt döntöttünk a távfűtés szeptember 26-ai elindítása mellett – mondta el Horváth Attila, a TERMOSTAR Kft. ügyvezető igazgatója.

A vonatkozó jogszabályok szerint a fűtési időszak szeptember 15-étől május 15-éig tart. A szolgáltatást akkor kell megkezdeni, ha az előrejelzések szerint a napi középhőmérséklet nem haladja meg a +10 Co-ot vagy három egymást követő napon a +12 Co-ot.

Horváth Attila elmondta: a hőközpontokban működő automatika a külső hőmérsékletnek megfelelően szabályozza, hogy milyen hőmennyiséget kell biztosítani a rendszerben. Ha átmenetinek bizonyul a lehűlés, és visszatér a kellemes őszi időjárás, ennek megfelelő lesz a fűtés. Ha tartós lesz a hideg, akkor ahhoz fog alkalmazkodni a szabályzás. Így biztosítható, hogy megfelelő hőmérséklet legyen a lakásokban, ugyanakkor kíméljék az ott élők pénztárcáját.

Arra a kérdésre, hogy milyen feladatai vannak a fűtésindítás kapcsán a fogyasztóknak, Horváth Attila elmondta: ahol már megtörtént a fűtéskorszerűsítés, a termosztatikus radiátorszelepeket ki kell nyitni. Így biztosítható, hogy a rendszerben lévő levegő távozhasson. Ha beindult a fűtés, a szelepeket az egyéni igényeknek megfelelően kell beállítani.


Mi a teendő, ha problémát észlelnek a lakók?

Ha a radiátorok 10 ºC alatti külső hőmérsékletnél - nyitott radiátorszelepek mellett sem melegszenek, jelezzék bármely elérhetőségen:

- honlap: www.termostar.hu/hibabejelento, vagy

- e-mailen írásban diszpecser@termostar.hu címen, vagy

- a HIBABEJELENTŐ 76/48-18-18 telefonszámon.


FONTOS! A társasház fűtési rendszere a lakóközösség tulajdonában van. Az épületen belüli berendezések üzemeltetése, karbantartása  vagy korszerűsítése a felhasználó illetve a  lakóközösség feladata. 
A TERMOSTAR Kft. munkatársai készséggel állnak rendelkezésre szakmai tanácsadással, azonban a lakóközösség tulajdonában lévő, épületen belüli fűtési rendszer karbantartását a közös képviselő megbízása esetén végzik el.
 


Ha az észlelt hiba a távhőszolgáltató rendszerében keletkezik, a TERMOSTAR Kft. szakemberei a lehető legrövidebb időn belül elhárítják azt. Az elmúlt években végrehajtott fejlesztések azt a célt szolgálták, hogy az esetleges meghibásodások a lehető legrövidebb időn belül kiküszöbölhetők legyenek, s így minél kevesebb távfűtéses otthont érintsenek.

Elindult a távfűtés városunkban

2018. 09. 25.

Elindult a távfűtés városunkban

teljes hír »

Elkezdődött a belvárosi távhő- rendszer fejlesztése

2018. 09. 25.

Az új fogyasztók távhőrendszerre csatlakozását és a rendszer korszerűsítését célzó KEHOP 5.3.1. pályázat első ütemének keretében megkezdődött a TERMOSTAR Kft. belvárosi távhőrendszerének fejlesztése.

A beruházással kapcsolatos kérdésekkel hívja infóvonalunkat: 06 / 80 / 205-223

teljes hír »

Téli rezsi- csökkentés

2018. 03. 20.

 

a Kormány 39/2018. (III.12) Korm. rendeletének végrehajtásáról a fűtési célú távhőszolgáltatást igénybe vevő lakossági felhasználók részére biztosított téli rezsicsökkentésről

 

teljes hír »