2020. évi Ügyfél-elégedettség felmérés a kecskeméti távhőszolgáltatásról
Tisztelt Partnerünk!
Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és minőségének javítása megkívánja, hogy minél jobban ismerjük Fogyasztóink, Felhasználóink véleményét. Ennek érdekében arra kérjük, legyen a segítségünkre az alábbi néhány kérdés megválaszolásával!
Közreműködését előre is köszönjük!
A kitöltött kérdőívet névvel és címmel ellátva kérjük beküldeni 2020 november 30-án éjfélig.
Azok között, akik kitöltik a kérdőívet a jelzett határidőig, értékes ajándékot is kisorsolunk.
Az ügyfélszolgálati tevékenység értékelése:
1 (Nem elfogadható), 2 (Éppen elfogadható), 3 (Közepes), 4 (Jó), 5 (Megfelelő) 6 (Kiváló)
1. Mennyire elégedett az ügyintézés gyorsaságával? 1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
2. Mennyire elégedett a kapott információk hasznosságával? 1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
3. Mennyire elégedett a kapcsolattartás minőségével, az ügyintéző magatartásával?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
4. Mennyire elégedett az ügyintéző szakmai felkészültségével? 1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
5. Mennyire elégedett az esetleges várakozási idő hosszával? 1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
6. Mennyire elégedett az ügyfél fogadótér kialakításával? 1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
7. Mennyire elégedett a kapott hírlevelekkel, tájékoztató anyagainkkal?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
8. Mennyire elégedett elérhetőségeinkkel?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
Ön szerint milyen területen kellene fejlődnünk? Megjegyzés, egyéb észrevétel:
A szolgáltatások minőségének értékelése:
1 (Nem elfogadható), 2 (Éppen elfogadható), 3 (Közepes), 4 (Jó), 5 (Megfelelő) 6 (Kiváló)
1. Mennyire elégedett a fűtés szolgáltatásunkkal?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
2. Mennyire elégedett a használati melegvíz szolgáltatásunkkal?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
3. Mennyire elégedett a hibaelhárítás, szerelés gyorsaságával?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
4. Mennyire elégedett a kapcsolattartással, munkatársunk magatartásával?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
5. Mennyire elégedett szerelő munkatársaink szakmai felkészültségével, segítőkészségével?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
6. Mennyire elégedett az általunk vállalt teljesítési határidők betartásával?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
7. Mennyire elégedett a tájékoztatás megfelelőségével?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
8. Mennyire elégedett az elvégzett munka minőségével?
1 2 3 4 5 6 Nincs tapasztalatom
Ön szerint milyen területen kellene fejlődnünk? Megjegyzés, egyéb észrevétel:
Ha egyéni, konkrét észrevétele van, amely kivizsgálást igényel, illetve választ is szeretne kapni, kérjük, külön levélben juttassa el a TERMOSTAR Kft. címére, az Akadémia krt. 4. sz. alá!
Adatkezelés
Hozzájárulok ahhoz, hogy a lent megadott személyes adataimat a KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. (6000 Kecskemét, Akadémia krt. 4.) az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendelete (a továbbiakban GDPR) valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 2011. évi CXII. törvény alapján kezelje, illetve e-mailben, levélben, telefonon, elérhetőségeimen személyre szabott módon kapcsolatba lépjen velem, a megvalósuláshoz szükséges mértékben és ideig felhasználja és értesítést küldjön részemre azokkal kapcsolatban.
Kérem, hogy adataimat és véleményemet bizalmasan kezeljék!
Név
Lakcím
Telefonszám
Ügyfél azonosító : (a számla első oldalán, a név alatti bekeretezett részben található, T betűvel kezdődik és 5 számjegyű):
E-mail
Köszönjük, hogy a kérdőív kitöltésével segíti munkánkat!