2020. évi Ügyfél-elégedettség felmérés a kecskeméti távhőszolgáltatásról

Tisztelt Partnerünk!

Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és minőségének javítása megkívánja, hogy minél jobban ismerjük Fogyasztóink, Felhasználóink véleményét. Ennek érdekében arra kérjük, legyen a segítségünkre az alábbi néhány kérdés megválaszolásával!

Közreműködését előre is köszönjük!

A kitöltött kérdőívet névvel és címmel ellátva kérjük beküldeni.

Az ügyfélszolgálati tevékenység értékelése:

1 (Nem elfogadható), 2 (Éppen elfogadható), 3 (Közepes), 4 (Jó), 5 (Megfelelő) 6 (Kiváló)



1. Mennyire elégedett az ügyintézés gyorsaságával?

2. Mennyire elégedett a kapott információk hasznosságával?

3. Mennyire elégedett a kapcsolattartás minőségével, az ügyintéző magatartásával?

4. Mennyire elégedett az ügyintéző szakmai felkészültségével?

5. Mennyire elégedett az esetleges várakozási idő hosszával?

6. Mennyire elégedett az ügyfél fogadótér kialakításával?

7. Mennyire elégedett a kapott hírlevelekkel, tájékoztató anyagainkkal?

8. Mennyire elégedett elérhetőségeinkkel?

Ön szerint milyen területen kellene fejlődnünk? Megjegyzés, egyéb észrevétel:

A szolgáltatások minőségének értékelése:

1 (Nem elfogadható), 2 (Éppen elfogadható), 3 (Közepes), 4 (Jó), 5 (Megfelelő) 6 (Kiváló)



1. Mennyire elégedett a fűtés szolgáltatásunkkal?

2. Mennyire elégedett a használati melegvíz szolgáltatásunkkal?

3. Mennyire elégedett a hibaelhárítás, szerelés gyorsaságával?

4. Mennyire elégedett a kapcsolattartással, munkatársunk magatartásával?

5. Mennyire elégedett szerelő munkatársaink szakmai felkészültségével, segítőkészségével?

6. Mennyire elégedett az általunk vállalt teljesítési határidők betartásával?

7. Mennyire elégedett a tájékoztatás megfelelőségével?

8. Mennyire elégedett az elvégzett munka minőségével?

Ön szerint milyen területen kellene fejlődnünk? Megjegyzés, egyéb észrevétel:

Ha egyéni, konkrét észrevétele van, amely kivizsgálást igényel, illetve választ is szeretne kapni, kérjük, külön levélben juttassa el a TERMOSTAR Kft. címére, az Akadémia krt. 4. sz. alá!

Adatkezelés

Név

Lakcím

Telefonszám

Ügyfél azonosító : (a számla első oldalán, a név alatti bekeretezett részben található, T betűvel kezdődik és 5 számjegyű):

E-mail

Köszönjük, hogy a kérdőív kitöltésével segíti munkánkat!

Elkezdődött a belvárosi távhő- rendszer fejlesztése

2018. 09. 25.

Az új fogyasztók távhőrendszerre csatlakozását és a rendszer korszerűsítését célzó KEHOP 5.3.1. pályázat első ütemének keretében megkezdődött a TERMOSTAR Kft. belvárosi távhőrendszerének fejlesztése.

A beruházással kapcsolatos kérdésekkel hívja infóvonalunkat: 06 / 80 / 205-223

teljes hír »

Téli rezsi- csökkentés

2018. 03. 20.

 

a Kormány 39/2018. (III.12) Korm. rendeletének végrehajtásáról a fűtési célú távhőszolgáltatást igénybe vevő lakossági felhasználók részére biztosított téli rezsicsökkentésről

 

teljes hír »

2017 évi pályázatok

2017. 12. 18.

Információk a 2017. évi pályázatokról

 

teljes hír »

termostar

2016. 06. 16.

A megújuló hőforrás

teljes hír »