2020. évi Ügyfél-elégedettség felmérés a kecskeméti távhőszolgáltatásról

Tisztelt Partnerünk!

Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és minőségének javítása megkívánja, hogy minél jobban ismerjük Fogyasztóink, Felhasználóink véleményét. Ennek érdekében arra kérjük, legyen a segítségünkre az alábbi néhány kérdés megválaszolásával!

Közreműködését előre is köszönjük!

A kitöltött kérdőívet névvel és címmel ellátva kérjük beküldeni 2020 november 30-án éjfélig.

Azok között, akik kitöltik a kérdőívet a jelzett határidőig, értékes ajándékot is kisorsolunk.

Az ügyfélszolgálati tevékenység értékelése:

1 (Nem elfogadható), 2 (Éppen elfogadható), 3 (Közepes), 4 (Jó), 5 (Megfelelő) 6 (Kiváló)



1. Mennyire elégedett az ügyintézés gyorsaságával?

2. Mennyire elégedett a kapott információk hasznosságával?

3. Mennyire elégedett a kapcsolattartás minőségével, az ügyintéző magatartásával?

4. Mennyire elégedett az ügyintéző szakmai felkészültségével?

5. Mennyire elégedett az esetleges várakozási idő hosszával?

6. Mennyire elégedett az ügyfél fogadótér kialakításával?

7. Mennyire elégedett a kapott hírlevelekkel, tájékoztató anyagainkkal?

8. Mennyire elégedett elérhetőségeinkkel?

Ön szerint milyen területen kellene fejlődnünk? Megjegyzés, egyéb észrevétel:

A szolgáltatások minőségének értékelése:

1 (Nem elfogadható), 2 (Éppen elfogadható), 3 (Közepes), 4 (Jó), 5 (Megfelelő) 6 (Kiváló)



1. Mennyire elégedett a fűtés szolgáltatásunkkal?

2. Mennyire elégedett a használati melegvíz szolgáltatásunkkal?

3. Mennyire elégedett a hibaelhárítás, szerelés gyorsaságával?

4. Mennyire elégedett a kapcsolattartással, munkatársunk magatartásával?

5. Mennyire elégedett szerelő munkatársaink szakmai felkészültségével, segítőkészségével?

6. Mennyire elégedett az általunk vállalt teljesítési határidők betartásával?

7. Mennyire elégedett a tájékoztatás megfelelőségével?

8. Mennyire elégedett az elvégzett munka minőségével?

Ön szerint milyen területen kellene fejlődnünk? Megjegyzés, egyéb észrevétel:

Ha egyéni, konkrét észrevétele van, amely kivizsgálást igényel, illetve választ is szeretne kapni, kérjük, külön levélben juttassa el a TERMOSTAR Kft. címére, az Akadémia krt. 4. sz. alá!

Adatkezelés

Név

Lakcím

Telefonszám

Ügyfél azonosító : (a számla első oldalán, a név alatti bekeretezett részben található, T betűvel kezdődik és 5 számjegyű):

E-mail

Köszönjük, hogy a kérdőív kitöltésével segíti munkánkat!

Ültess fát!

2020. 08. 13.

Tegyük zöldebbé Kecskemétet

teljes hír »

Házon belül Termorzsival

2020. 05. 27.

Pályaművek megtekintése

teljes hír »

Váltson E-számlára!

2020. 04. 07.

 
Válassza a legbiztonságosabb számlabefizetési módot
 

teljes hír »